Alfa Romeo планує випустити новий повністю електричний флагманський позашляховик у другій половині цього десятиліття. В інтерв’ю Auto Express генеральний директор італійського бренду Жан-Філіп Імпарато сказав: “Після 2026 року ми виростемо [в розмірах]; У 2027 році я виведу на ринок автомобіль E-сегмента [великий седан], який відмінно підходить для Північної Америки, відмінно підходить для Європи”.
Очікується, що інша “збірна модель” стане повноцінним позашляховиком, який буде представлений у секторі ринку, який наразі займають Audi Q8 e-tron, Mercedes EQS і BMW iX. Він стане повністю електричною заміною Stelvio, яка буде побудована на тій самій платформі, що і Giulia EV.
Очікується, що нова модель використовуватиме архітектуру STLA Large від материнської компанії Alfa Romeo Stellantis. Імпарато каже, що Alfa Romeo спочатку постарається показати великий седан, “тому що, коли ви дивитеся на електромобіль, ви оцінюєте запас ходу, а якщо ви говорите про запас ходу, ви говорите про седан”. Це говорить про те, що збільшений діапазон седана зробить його найкращим представником великого сектора електромобілів.
Платформа STLA Large дозволяє використовувати акумулятори ємністю до 118 кВт/год. І Імпарато сказав, що Alfa Romeo прагнутиме проїхати близько 700 км. Але ця цифра, ймовірно, буде знижена для позашляховика з огляду на його додаткову вагу і більш високий профіль.
Позашляховик, як очікується, буде використовувати ті ж силові установки, що і седан; повинна бути базова модель потужністю 350 к.с. і Veloce середнього класу потужністю близько 800 к.с. Крім того, батарею можна буде заряджати за допомогою технології зарядки на 800 вольт (уперше в Stellantis), і Імпарато сказав, що це має забезпечити “близько 18 хвилин перезарядки”.
За словами Імпарато, моделі Alfa Romeo, засновані на платформі STLA Large, також повинні приносити задоволення від водіння. При цьому зовнішній дизайн седана вже затверджений, але зовнішність позашляховика поки що перебуває в розробці.