“Машини хороші, ціни теж, а обслуговування просто сенсаційне”: той, хто купує новий Genesis, отримує п’ятирічне технічне обслуговування та техогляд, а також доставку та особистого помічника. Тим не менш, моделі люксового бренду в Німеччині до ладу не продаються, в Мюнхені є тільки один шоу-рум. Але це має скоро змінитись.
Genesis розширюється в Німеччині та Великій Британії: у відповідь на зростаючий попит корейський бренд преміум-класу в майбутньому продемонструє ширшу присутність у великих містах та важливих регіонах, на додаток до існуючих автосалонів Genesis та комплексних онлайн-сервісів. Це дає клієнтам ширший доступ до тест-драйвів, а також до продажу та послуг.
Genesis вибере спеціалізованих партнерів для обох ринків, щоб забезпечити визначне індивідуальне обслуговування клієнтів. Преміальний бренд прагне запропонувати своїм клієнтам винятковий досвід купівлі та володіння, починаючи від послідовного та прозорого ціноутворення та закінчуючи комплексним обслуговуванням.
«Усього за два роки Genesis успішно зарекомендував себе у Європі. Відгуки клієнтів були надзвичайно позитивними. А завдяки нашому привабливому асортименту продукції, який також включає три повністю електричні автомобілі, попит продовжуватиме зростати», — пояснює Лоуренс Гамільтон, керуючий директор Genesis Motor Europe.
Три чисто електричні автомобілі – це GV60, GV70 Electrified і G80 Electrified.
«Наші моделі були визнані „Автомобілем року“ на трьох європейських ринках, ми перемагаємо у порівняльних тестах у спеціалізованих журналах, і інтерес клієнтів до наших автомобілів не слабшає. Робота зі спеціалізованими партнерами дозволяє нам пропонувати наші відзначені нагородами автомобілі ще більшу кількість клієнтів. Винятково обслуговування клієнтів та гостинність залишаються в основі Genesis, і ми з нетерпінням чекаємо на можливість вітати ще більше клієнтів», — йдеться у заяві марки.
Розширена присутність у Німеччині та Великій Британії буде реалізована з початку 2024 року. Бренд преміум-класу не тільки сприяє зростанню, продажу та обслуговуванню в обох країнах, а й закладає основу для експансії на інші європейські ринки.
Genesis успішно стартував у Європі менше двох років тому: з високоякісними автомобілями, що поєднують у собі «корейський дизайн преміум-класу з розкішним керуванням та користувальницьким досвідом». До 2030 бренд хоче стати виробником виключно електромобілів, а до 2035 він прагне до нульового рівня викидів CO2.