Третє покоління компактного позашляховика Volkswagen Tiguan матиме електричну версію і виготовлятиметься разом із версіями з двигуном внутрішнього згоряння.
Нове керівництво Volkswagen вирішило переосмислити стратегію екологічних моделей, яку просував гендиректор Герберт Дісс. Його наступник на посаді Томас Шеффер підтвердив, що анонсований раніше Volkswagen ID.2 незабаром буде перетворений на електричний Golf. Це буде лише одна із десятка нових електричних моделей, котрі німецький бренд випустить до 2026 року.
На прес-конференції, що відбулася на заводі у Вольфсбурзі, Томас Шеффер також розповів, що саме тут вироблятиметься третє покоління Tiguan, включаючи 100% електричну версію.
Дві комплектації
Німецька марка переконана, що обидві моделі можуть ідеально співіснувати, використовуючи переваги традиційних гібридних версій з двигуном внутрішнього згоряння та плагін-гібридних версій до наступного десятиліття, яке підтвердить завершення виробництва звичайного Tiguan до 2035 року.
Така стратегія досить логічна і значна частина німецьких брендів її слідує. Найбільші конкуренти, головним чином південнокорейці та французи зі Stellantis, також підтримуватимуть ДВЗ до останніх днів 2034 року.
Таким чином, Tiguan збереже свою комерційну назву та існуватиме навіть після 2035 року. Наразі дизайн новинки невідомий, хоча на тестах вже з’являвся новий Tiguan, який перейняв естетичні гени електричної лінійки Volkswagen ID.
Дата дебюту
Технічно майбутній електричний Tiguan пропонуватиметься в широкому діапазоні версій й базуватиметься на оновленій платформі MEB, яка тепер називається MEB +.
Нова архітектура матиме значні покращення, особливо завдяки вищій потужності зарядки, яка скоротить час підзарядки, а також наявність двонаправленої зарядки, хоча в частині електродвигунів і акумуляторів нинішнього покоління не буде великих новин. Деталі ще не підтверджені, і німецька марка розкриє їх ближче до презентації.