Названо 5 “дальнобійних” електрокарів

Час читання: 8 хв.
0

Сенсу в покупці електромобіля тим більше, що більше він може здолати кілометрів від зарядки до зарядки. Вважається, що автомобілі компанії Tesla у цьому компоненті “попереду всієї планети”. Проте компанії Ілона Маска наступають на п’яти китайські конкуренти. Деякі з них уже перевершили піонерів електрифікації авто.

Фахівці компанії InterCargo нарахували 5 електрокарів із великим запасом ходу на електротязі, які поряд із Тесла є найбільш “дальнобійними”.

1. Tesla Model Y Facelift Long Range

Потужність: 450 к.с.

Реклама

Місткість батареї: 78,4 кВт*год.

Привід: повний.

Запас ходу: 530 км.

Кросовер Tesla Model Y Long Range, що випускається з 2020 року, пропонує найбільший запас ходу серед серійних електрокарів (за винятком хіба що дорожчий Model X), а також можливість супершвидкої зарядки на спеціальній станції Tesla Supercharger. Усього 15 хвилин – і машина готова проїхати ще дві з половиною сотні кілометрів.

Model Y оснащена фірмовою двомоторною системою повного приводу: один електродвигун рухає передні колеса, другий – задні. Незважаючи на те, що останнім часом Tesla не вказує на номінальну потужність цих моторів, її вистачає за очі. Long Range швидко розганяється (до сотні – всього за 4,8 с) і проходить повороти не гірше за інший спорткар. При цьому у машини просторий салон, в якому комфортно почуваються 5 осіб (ще двоє без проблем розмістяться на опціональному третьому ряду сидінь) і два місткі багажники загальним об’ємом 1840 л.

Авто має безліч стандартних функцій безпеки, включаючи набір систем допомоги водієві Autopilot та цікаві додаткові опції. Чого вартий один лише величезний 15-дюймовий сенсорний екран на передній панелі!

Поєднання продуктивності та практичності робить Model Y електрокаром, що виділяється на тлі своїх конкурентів – Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5 та Volkswagen ID.4.

У США ціна на Tesla Model Y Long Range 2022 стартує з позначки $58 990, проте в неї не входить вартість низки опцій. Наприклад, за повний набір систем допомоги водієві Autopilot доведеться доплатити $12 тис., за двокольорову оббивку із синтетичної шкіри – ще 1 тис, третій ряд сидінь – $3 тис., фаркоп – $1 тис., 20-дюймові колеса – плюс $2 тис.

Нагадаємо, що виробляється авто не лише у Фрімонті (США), а й у Шанхаї (Китай). Привезти машину з Піднебесної до Білорусі набагато дешевше, ніж із Америки.

Ціна у США: від $58 990

Ціна у Білорусі з доставкою InterCargo з Китаю: від $51 400

2. BYD Yuan PLUS Flagship

Потужність: 204 к.с.

Місткість батареї: 60,8 кВт * год.

Привід: передній.

Запас ходу: 510 км.

Компактний кросовер BYD Yuan Plus почав продаватися менше року тому, але вже завоював популярність у низці країн (зокрема, в Індії, Австралії та Сінгапурі, де він відомий під ім’ям Atto 3) через гідне співвідношення ціна-якість. При вартості близько $24-31 тис. машина має запас ходу від 430 до 510 км (залежно від ємності встановленого акумулятора – на 50 кВт*год або 60,5 кВт*год), відповідає всім європейським вимогам безпеки (5 зірок у краш. -теста Euro NCAP) і має серйозну гарантію на батарею – 7 років або 160 тис. км пробігу.

Yuan Plus, який є наступником більш раннього електрокара Yuan, побудована на новій платформі BYD 3.0, покладеній в основу всього сімейства електромобілів компанії BYD – одного з найбільших виробників електромобілів у Китаї та головного конкурента Tesla на китайському, а в найближчій перспективі – і на європейському ринку. . Вже відомо, що машини BYD продаватимуться в Німеччині, де будується новий завод компанії, а також у Нідерландах, Норвегії та Британії.

Автомобіль відрізняється аеродинамічний дизайн Dragon Face 3.0 і оснащений одним синхронним електромотором з постійними магнітами змінного струму потужністю 204 к.с., який розганяє кросовер до сотні за 7,3 с. Максимальна швидкість “електрички” – 160 км/год.

За наявності швидкого заряджання постійного струму потужністю 88 кВт підзарядка батареї авто з 30% до 80% відбувається лише за півгодини. Якщо користуватися фірмовим домашнім зарядним пристроєм BYD потужністю 11 кВт, повна зарядка займе близько 9 годин.

Електронне обладнання BYD Yuan Plus на висоті: в салоні встановлений 15,6-дюймовий поворотний (!) Екран інформаційно-розважальної системи та фірмова точка доступу DiLink 4.0 (4G) з хмарним сервісом від BYD. Електронний помічник розпізнає голос водія та здатний робити йому голосові нагадування. Машина підтримує Apple CarPlay / Android Auto та програмне забезпечення від сторонніх виробників – наприклад Spotify та HERE Maps.

Крім того, вона оснащена просунутим пакетом систем безпеки та підвищеного комфорту, що включає систему моніторингу сліпих зон, утримання смуги руху, попередження про перехресний рух позаду. В електрокарі встановлений задній парктронік із системою екстреного автоматичного гальмування та інтелектуальний круїз-контроль (дозволяє автоматично слідувати траєкторії та темпу автомобіля, що йде попереду на швидкості до 60 км/год).

BYD Yuan Plus має досить значну колісну базу – 2720 мм. В результаті, з урахуванням коротких звисів, салон машини досить просторий: у ньому зручно розміщається 5 осіб.

Ціна в Австралії: від $31 400 (Atto 3)

Ціна у Китаї: від $24 000

Ціна у Білорусі з доставкою InterCargo з Китаю: від $28 390

3. BYD Han EV Creation Edition 715KM FD Honor Type

Потужність: 245 к.с.

Місткість батареї: 85,4 кВт*год.

Привід: передній.

Запас ходу: 715 км.

Електричний ліфтбек BYD Han випускається у повнопривідній та передньопривідній версіях. Максимальний запас ходу – 715 км – має передньопривідний Han 2022 модельного року із двигуном потужністю 245 к.с. Більш потужна, 544-сильна версія, пробіг до повної розрядки скромніший – 610 км. Тим не менш, цей показник вищий, ніж у Tesla Model 3 (576 км). Максимальна швидкість машини – 185 км/год.

Автомобіль відрізняється стильним екстер’єром та самобутнім дизайном інтер’єру, який, як кажуть самі творці машини, отримано “шляхом злиття традиційного китайського та європейського стилів”.

У стандартній версії передньопривідний BYD Han EV Creation Edition поставляється з панорамним люком у даху, матричними світлодіодними фарами, полегшеною підвіскою з алюмінієвого сплаву та дев’ятьма подушками безпеки.

У салоні встановлений 15,6 дюймовий поворотний сенсорний екран (натисканням кнопки його положення можна змінити з горизонтального на вертикальне і навпаки), проекційний дисплей HUD, система камер кругового огляду, вбудований відеореєстратор, аудіосистема Dynaudio з 12 динаміками, бездротовий зарядний пристрій заднього виду із затемненням та підігрівом, тепловий насос, що зменшує енергоспоживання бортових систем. І, зрозуміло, набір систем безпеки DiPilot із інтелектуальним круїз-контролем. Для програмного забезпечення передбачено віддалене оновлення.

Авто може виступати в якості джерела електроенергії для зовнішніх споживачів, за що відповідає функція Vehicle-to-Load (V2L) і набір портів, що дозволяють заряджати електричні девайси (включаючи електровелосипеди) або туристичне кемпінгове спорядження при виїздах на природу.

Швидкість заряджання батареї авто варіюється від півгодини (на швидкій зарядці) до 12 годин (від домашньої розетки).

Ціна у Китаї: від $42 000

Ціна у Білорусі з доставкою InterCargo з Китаю: від $44 470

4. NETA U Smart 500 Pro

Потужність: 163 к.с.

Місткість батареї: 70,4 кВт*год.

Привід: передній.

Запас ходу: 500 км.

Компактний кросовер Neta U випускається китайською компанією Hozon Auto з 2018 року у двох комплектаціях – із запасом ходу 400 та 500 км. Навесні 2021 року на Шанхайському автосалоні представлено оновлену версію “електрички” U Pro з батареєю ємністю 81,6 кВт*год, мотором на 204 к.с. та запасом ходу в 610 км.

На початку 2022 року U Pro отримала масштабне оновлення. У всі три комплектації авто додали інтелектуальну систему допомоги водієві Horizon Journey 3. Зокрема, до неї включена система автономного екстреного гальмування, яка допомагає уникнути ДТП на швидкості до 50 км/год, та система кругового огляду з 4-х камер та 5 радарів, що вміє розпізнавати фізичні характеристики інших учасників дорожнього руху – велосипедів, автомобілів та пішоходів (при цьому відрізняючи дорослих від дітей!).

Панель приладів автомобіля має мінімалістичний дизайн, загальний для платформи цифрових кабін Qualcomm Snapdragon Automotive Digital Cockpit третього покоління – із 12,3-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи на центральній консолі. Поруч (згори) розташований окремий екранчик голосового робота-помічника Xiao-U – ефектне, хоч і досить незвичайне рішення.

Інформаційно-розважальна система автомобіля не підтримує Apple Carplay/Android Auto, зате “бачить” GPS і має свій навігаційний дисплей на панелі приладів, що показує додатково інформацію про стан дороги.

Заряджання батареї Neta U Pro ємністю 70,4 кВт*год здійснюється змінним струмом до 7,4 кВт*год (займає близько 8,5 годин) або постійною потужністю до 80 кВт*год (займає півгодини). Максимальна швидкість автомобіля у комплектації Smart 500 Pro – 150 км/год.

Ціна у Китаї: від $20 000

Ціна з доставкою InterCargo з Китаю: від $23 700

5. Zeekr 001 Ultra-long battery life AWD version

Потужність: 272 к.с.

Місткість батареї: 100 кВт * год.

Привід: задній/повний.

Запас ходу: 656 км.

Zeekr – преміальний бренд відомого китайського автовиробника, що випускає електрокари. Два роки тому компанія Zeekr Smart Technology Co. анонсувала випуск у 2022 р. свого першого електромобіля класу люкс – 5-дверного хетчбека Zeekr 001. Китайці заявили, що “створили аналог Tesla Model X, але вдвічі дешевше”. Тоді ж анонсувалося виробництво нового покоління акумуляторів Qilin – власної розробки Geely – ємністю 100 кВт * год, що дозволяє збільшити пробіг авто без підзарядки до 732 км.

Коли наприкінці 2022 року перші машини зійшли з конвеєра і почали надходити у продаж, випробування Zeekr 001 показали трохи менший запас ходу, ніж було обіцяно – 656 км. замість 732 км. Що, втім, значно перевищує показник Model X (560 км.). Тим часом, виробник дав нову обіцянку: у 2023 році “електрички” Zeekr почнуть оснащуватися батареями Qilin ємністю 140 кВт*год, що збільшить їхній запас ходу до 1032 км (!). Таким чином, Zeekr 001 стане першою у світі серійною моделлю із запасом ходу понад 1000 км.

4 версії Zeekr 001, що випускаються зараз, ще не досягли рекордних значень автономного пробігу. Оснащуються вони акумуляторами різної ємності – 86 та 100 кВт*год.

Задні приводні одномоторні WE можуть проїхати без підзарядки до 526 км і розігнатися до сотні за 6,9 секунд. Запас ходу двомоторних версій ME та YOU – 656 км, до 100 км/год вони розганяються за 3,8 (!) секунди.

Повна зарядка ME та YOU займає близько 9,5 годин при використанні фірмового зарядного пристрою на 11,2 кВт*год. Існує і швидка (на 360 кВт * год), що збільшує заряд батареї з 10% до 80% за 10 хвилин. Однак про її широкий продаж поки що не оголошено.

Технічні характеристики всіх версій Zeekr практично однакові (крім тих, що обумовлені типом батареї, що застосовується). А ось в інтер’єрі та інтер’єрі електрокарів є відмінності. У повнопривідних версіях автомобіля використано більш дороге оздоблення салону; відповідно, їхня вартість вища. Ціни на базові версії Zeekr 001 WE стартують з позначки $44 500, МО – з $52 000, а YOU – вже з $57 500.

Втім, незалежно від ціни конкретної моделі, преміальність відчувається у кожному авто Zeekr. Їхні двері відкриваються електроприводом, сидіння водія автоматично відсувається, запрошуючи власника зайняти місце за кермом, одночасно автоматично оживає панель приладів. Сидіння оббиті натуральною шкірою та виконані у спортивному стилі, в центрі консолі розташований величезний 15,4 дюймовий сенсорний дисплей, за допомогою якого відбувається керування більшістю функцій та систем автомобіля. У Тесла підросли гідні конкуренти!

Ціна у Китаї: від $44 750

Ціна з доставкою InterCargo з Китаю: від $49 500

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!