Авто

Названо найменш надійні автомобілі за версією німців

Share

Джерелом цих даних є результати перевірок автомобілів, які проводять союз Технічної інспекції транспортних засобів (TUV) у Німеччині. Загалом, статистика включає 9,5 мільйонів техоглядів, проведених у цій країні минулого року.

Примітно, що у середньому 20% автомобілів мали суттєві дефекти, які дозволили їм пройти техогляд з першого разу. Втім, результати значно змінюються в залежності від віку автомобіля. Нижче наведено список найбільш ненадійних автомобілів в залежності від віку:

Автомобілі віком 2-3 роки – у середньому 5,3% дефектів:

Citroen C3 Aircross – 9,4%;

Volkswagen Sharan – 9,4%;

Dacia Dokker – 10,8%;

Dacia Logan – 11,6%;

Автомобілі 4-5 років – у середньому 9,0% дефектів:

BMW 2 Active Tourer – 16,7%;

Volkswagen Sharan – 17,1%;

Dacia Duster – 18%;

Автомобілі віком 6-7 років – у середньому 13,6% дефектів:

BMW 5 серії – 23,8%;

Dacia Dokker – 24,4%;

Dacia Duster – 24,4%;

Автомобілі віком 8-9 років – у середньому 19,0% дефектів:

Dacia Duster – 28,4%;

Fiat Punto – 31,1%;

Dacia Logan – 32,9%;

Автомобілі віком 10-11 років – у середньому 24,4% дефектів:

Dacia Logan – 35,6%;

Renault Twingo – 35,9%;

Renault Clio – 36,4%;

Судячи з опублікованої статистики, найменшою надійністю можуть похвалитися автомобілі Dacia Duster і Logan. Серед найстаріших автомобілів у боротьбі першість у цій категорії беруть участь компактні та субкомпактні Renault, а в молодших класах несподівано виділяються пара моделей BMW та мінівен VW.

Серед найбільш поширених проблем, незалежно від віку автомобілів, експерти відзначають дефекти підвіски та гальм, витоку моторного масла, несправності освітлення та вихлопної системи.

Що цікаво, у списку ненадійних автомобілів немає жодної японської моделі, що вкотре підтверджує думку, що вони є міцнішими машинами, ніж європейські.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025