Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Проте все не так однозначно, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають дещо некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє момент, що крутить, по різних колесах залежно від умов. Однак перерозподілити момент, що крутить, неможливо.
Момент, що крутить, можна прикласти тільки туди, де є який-небудь опір. Насправді йдеться про блокування диференціалу. Функція активується, коли одне колесо перебуває у поверхні, інше зависло повітря. При цьому немає принципової різниці, це буде диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів це робиться протибуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина бездоріжжям їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім'я є Green…
Незважаючи на те, що більшість європейських країн вже має можливість придбати третє покоління кросовера Duster,…
Стало відомо, що виробництво Cadillac XT4 завершиться в січні 2025 року. GM заявила, що припинить…
Нестача бензину – не найприємніший досвід. Але найстрашніше в нестачі палива не найважче становище, в…
Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…
Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…
Leave a Comment