Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Проте все не так однозначно, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають дещо некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє момент, що крутить, по різних колесах залежно від умов. Однак перерозподілити момент, що крутить, неможливо.
Момент, що крутить, можна прикласти тільки туди, де є який-небудь опір. Насправді йдеться про блокування диференціалу. Функція активується, коли одне колесо перебуває у поверхні, інше зависло повітря. При цьому немає принципової різниці, це буде диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів це робиться протибуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина бездоріжжям їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment