Продавці кросоверів люблять стверджувати, що повнопривідний паркетник нічим не поступається позашляховику. Проте все не так однозначно, повідомляє «Твоя МАШИНА» .
Насправді рекламні буклети дають дещо некоректну інформацію. Часто повідомляється, що сучасна електроніка ефективно перерозподіляє момент, що крутить, по різних колесах залежно від умов. Однак перерозподілити момент, що крутить, неможливо.
Момент, що крутить, можна прикласти тільки туди, де є який-небудь опір. Насправді йдеться про блокування диференціалу. Функція активується, коли одне колесо перебуває у поверхні, інше зависло повітря. При цьому немає принципової різниці, це буде диференціал міжосьовий або міжколісний.
На позашляховиках диференціал блокується автоматично, у кросоверів це робиться протибуксовочной системою – дешевим аналогом блокування диференціала. Система просто пригальмовує колесо, що обертається, штучно створюючи опір. Може, така машина бездоріжжям їздить і краще передньопривідного кросовера, але з повноцінним позашляховиком їй не зрівнятися.
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…
Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…
Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…
Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…
У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…
Leave a Comment