Електрокросовер Jaguar I-Pace отримав невеликі оновлення, які коректніше назвати не повноцінним рестайлінгом, а легким фейсліфтингом для 2023 року. Серед іншого, модель отримала литі диски із вставками з карбону та гладку глуху панель замість псевдорешітки радіатора.
Панель виявилася найпомітнішим елементом модернізації. Декоративні елементи нижньої частини кузова тепер пофарбовані в основний колір машини (раніше вони були чорними). Для тієї фурнітури, що залишилася чорною, можна вибрати альтернативний сірий відтінок.
На палітрі кольорів з’явилися два нові сірі кольори. Малюнки литих дисків також переглянули. У гамі з’явилися 22-дюймові колеса із вставками з карбону. Салон взагалі не чіпали, додавши медіасистемі Pivi Pro лише розширені можливості дистанційного керування зі смартфона.
З лінійки прибрали молодшу версію з 320 силами потужності та 500 Нм крутного моменту. Вона протрималася лише два роки. Отже, тепер, як і на початку продажу, єдиний варіант, що пропонується – 400 к.с. та 696 Нм. Актуальна прошивка забезпечує запас ходу до 470 км за циклом WLTP на 90-кіловат-годинній батареї.
За 5 років виробництва Jaguar I-Pace вже неодноразово модернізувався. Однак це не допомогло машині стати популярною. За 11 місяців минулого року (статистики за весь рік ще немає) у світі купили менше 6000 екземплярів, що на 15% менше за показник аналогічного періоду 2021 року.
Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…
Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…
SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…
На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…
Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…
З 1 січня 2025 року в Україні змінюються правила імпорту автомобілів, і це справді серйозна…
Leave a Comment