Седан Toyota Camry 2023 року, ймовірно, стане останньою версією цього автомобіля. Справа в тому, що японська компанія вже працює над новим поколінням моделі. Причому, судячи з інформації, що надходить, найпопулярніший седан американського ринку очікують масштабні зміни. Його дебют має відбутися протягом 2023 року.
Згідно з попередньою інформацією, компанія Toyota піде на досить ризикований крок і переробить Camry в стилі кросовера Crown, що недавно дебютував. Про це свідчать нещодавно опубліковані рендери, які розкривають потенційну зовнішність японської новинки (фото: carscoops.com ). На думку авторів цих зображень, седан після зміни поколінь стане спортивнішим. Його кузов набуде гладких форм, коли як колісні крила будуть об’ємнішими. Спереду з’явиться нова оптика у вигляді світлодіодних стрічок, що згинаються, які заходять у тонкі радіаторні грати. Розташований нижче бампер придбає величезний повітрозабірник, що посилює ефект спортивного автомобіля.
Лінія даху стане похилим. Це в поєднанні з сильно заваленими передніми стійками і гладкою кормою зробить нову Camry схожою на чотиридверне купе. Судячи з рендерів, дорожній просвіт у японської моделі буде зменшено, що відповідає спортивному стилю автомобіля. Вибір на користь такого нестандартного для Camry стилю зроблено, мабуть, частково тому, що дизайн Crown був прийнятий загалом добре. Крім того, друга модель стане своєрідним орієнтиром, на який дивитиметься Toyota при розробці майбутніх новинок.
Повідомляється, що нову Camry збудують на базі платформи TNGA-K (або GA-K), яка, до речі, лежить в основі Crown. Уніфікація з останнім кросовером, швидше за все, зумовлена поточними тенденціями на світовому ринку. Компанії Toyota доводиться миритися з падінням попиту на седани, що продовжується, і поступовим переходом автопрому на електричні моделі. А платформа TNGA-K здатна задовольнити вимоги до сучасних машин.
Очікується, що після зміни поколінь Camry отримає вдосконалений мультимедійний комплекс та новітню операційну систему. Разом з цим для седана підготують цифрову панель приладів, бездротову зарядку, дистанційний ключ (двері відчинятимуться через спеціальну програму на смартфоні) та інші технологічні рішення, які вже дебютували на Crown. Також бортова електроніка у японської моделі підтримуватиме віддалене оновлення.
Під капотом у майбутньої Camry за умовчанням розмістять 2,5-літровий двигун із електронним керуванням. Але він поєднуватиметься з електромотором. Очікувана потужність такої комбінації складе 302 к.с., а вбудований акумулятор забезпечить запас ходу на електротязі 71 кілометр. Причому збільшенню далекобійності сприятиме більш гладка форма кузова. Крім того, седан втратить 3,5-літровий мотор, який замінить турбоагрегат на 2,4 літра, представлений у двох модифікаціях. Його базова версія зможе видавати до 265 к.с., коли як продуктивніша — 335 к.с. В останньому випадку японський седан буде оснащуватися повним приводом.
Зазначимо, що з весни Toyota припинила виробництво Camry у Росії. А нещодавно стало відомо, що японська компанія не планує відновлювати збирання автомобілів на підприємстві в Ленінградській області. Представники Мінпромторгу заявили, що згодом виробництво цього автозаводу буде відновлено. Але випускатиме він автомобілі інших марок.