Перший погляд на Honda Accord нового покоління

Час читання: 5 хв.
0

Ринок седанів зараз переживає не найкращі часи. Ford відмовився від виробництва нових автомобілів з таким кузовом, у Chevrolet залишився лише дуже посередній Malibu, Hyundai та Kia оголосили про припинення виробництва Sonata та K5. Схоже, що тільки японці, як і раніше, залишаються прихильними до цього класу автомобілів. Camry від Toyota залишається на ринку, як і Altima від Nissan, та й новий Accord від Honda ясно дає зрозуміти, що седани поки не збираються вмирати.

Як і у випадку з новим Civic, новий Accord у своїй основі залишився таким самим, як і модель минулого покоління, але отримав серйозно оновлений дизайн. Хромовану підкапотну монобров прибрали, передні світлодіодні фари стали вужчими, грати радіатора отримали новий візерунок і стали більшими. Колісна база нового Accord, як і у Accord 10-го покоління, має довжину 2829 мм., при цьому загальна довжина автомобіля збільшилася, що підкреслюється складкою вздовж профілю, що йде від кожної передньої фари до задніх ліхтарів.

Ззаду розташувалися нові блоки світлодіодних ліхтарів, на кришці багажника, під вигнутою панеллю, ховається пара світлодіодних смужок, що красиво обрамляють шильдик виробника в центрі. У верхню частину кришки багажника вбудований маленький і симпатичний спойлер. Задній вид у три чверті трохи нагадує оригінальну Audi A7 і Toyota Mirai, такий дизайн відрізняє новий Accord від попереднього і додає зовнішньому вигляду серйозності та елегантності, яких не вистачає багатьом авто в цьому сегменті.

Реклама

Нові Accord LX та EX отримали 1.5-літровий рядний чотирициліндровий турбований двигун від Accord минулого покоління, варіаторну АКПП та передній привід. Повний привід, на відміну від Toyota Camry, Nissan Altima та Subaru Legacy, не пропонується. 1.5-літровий двигун розвиває 192 к.с. та має комбіновану витрату близько 7.84 л. на 100 км.

Подібні двигун і коробка зустрічаються на Civic, CR-V та Acura Integra і люблять їх за високу потужність та невелику витрату. На жаль, новий Accord не отримав 254-сильний турбований мотор та 10-ступінчасту АКПП від минулого покоління. Декілька років тому Honda зняла з виробництва Accord з механічною коробкою перемикання передач і в новому поколінні її не повернули. Звичайно, потужний мотор і МКПП далеко не єдине, за що любили Accord, але вони допомагали авто виділитися своїм спортивним характером серед інших досить нудних седанів.

Більше уваги Honda приділила гібридній версії Accord, продажі якої, за розрахунками компанії, повинні становити половину від усіх продажів Accord. Новий Accord Hybrid отримав гібридну систему із двома електродвигунами, як у гібридному CR-V. В Accord вони видають меншу потужність, але вищий крутний момент (342 Н∙м), а значить з розгоном у цієї версії проблем не повинно бути. Витрата гібридного Accord становитиме приблизно 5.0 – 5.5 л. на 100 км. Гібридна силова установка доступна тільки в топових комплектаціях Accord, а шкіряні сидіння пропонуються і для моделей зі звичайним 1.5-літровим двигуном.

Ще однією відмінністю нових Accord Sport і трьох гібридних комплектацій став великий 12.3-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, що підтримує тепер оновлення по повітрю. Покупцям нових Accord LX та EX доведеться задовольнятися 7-дюймовим дисплеєм, який став меншим, ніж стандартний дисплей у Accord попереднього покоління.

В обох випадках дисплеї працюють під керуванням нового ПЗ і враження від використання системи залишаються позитивними, за чуйністю це найкраща система серед інших сучасних автомобілів від Honda. Дисплей з більшою діагоналлю підтримує бездротове підключення смартфонів Apple CarPlay і Android Auto, щоб підключити телефон до системи з дисплеєм меншої діагоналі доведеться використовувати USB кабель. 10.2-дюймова цифрова приладова панель, що настроюється, є стандартною у всіх комплектаціях Accord.

Задній ряд залишився таким же просторим, на всю довжину передньої панелі простягається знайома по нових Civic грати, тільки в Accord візерунок її отворів перегукується з візерунком на решітці радіатора. Ручки керування гучністю та системою кондиціонування виконані якісно та виглядають дорого, також можна відзначити м’які та зручні сидіння з бічною підтримкою та м’які підлокітники.

Топова комплектація Touring відзначилася наявністю повноцінної навігації з картами Google, підтримкою асистента Google і вбудованим магазином додатків Google Play. Раніше подібна інтеграція з сервісами Google зустрічалася тільки в автомобілях преміум-класу від Volvo, Polestar і Cadillac, таким чином Accord став першим автомобілем не з преміум сегмента з підтримкою сервісів Google. Це один з небагатьох випадків, коли вбудований навігатор справді корисний і зручний у використанні, для більшої зручності карту з маршрутом можна вивести на панель приладів. За допомогою голосових команд віртуальний помічник може керувати температурою в салоні, обігрівом та вентиляцією сидінь. Жаль, що весь цей функціонал доступний тільки в комплектації Touring.

Велику увагу Honda приділила безпеці автомобіля. Accord 11-го покоління проектувався з урахуванням усіх критеріїв для отримання максимальних безпекових оцінок від національного управління безпекою руху на трасах (NHTSA) і страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS). Автомобіль обладнаний десятьма подушками безпеки, включаючи бічні та подушки в районі колін. Центральна пасажирська подушка безпеки складається з кількох повітряних камер і дизайну нагадує бейсбольну рукавичку, при спрацьовуванні вона захищає голову пасажира з усіх боків. Вперше така подушка встановлювалася Acura TLX 2021 модельного року. Центральна водійська подушка безпеки отримала посилені бічні шви.

Стандартний пакет систем активної безпеки та допомоги водію Honda Sensing було оновлено. Радар та камера отримали ширший кут огляду, датчики системи контролю сліпих зон тепер виявляють автомобілі на більшій відстані, а адаптивний круїз контроль та система утримання автомобіля в центрі смуги руху були відкалібровані і тепер повинні працювати ще краще.

Новий Accord втратив потужний 2-х літровий двигун і став тільки передньопривідним, з метою економії нові авто отримали диски меншого діаметру і доступніші комплектації оснастили невеликими дисплеями інформаційно-розважальної системи. Але є і хороші сторони, адже це все ще стильний і економічний авто, який повинен сподобатися всім, хто віддає перевагу седанам кросоверам. Залишається лише дізнатися, як новий Accord 11 покоління покаже себе у справі на тест-драйві.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!