Нова модель кросовера має дебютувати наступного року, а поки що закамуфльований прототип проходить їздові випробування. Його-то й зловили фотошпигуни – майстерне маскування під нинішнє покоління не змогло збити їх з пантелику.
Чергову порцію фотографій опублікував Motor1.com . Журналісти порталу звертають увагу на наклейки, які можна побачити на фарах та задніх ліхтарях, – вони мають створити ілюзію, що перед нами звичайний Tiguan поточного покоління. Цій же меті є сріблясті смужки на передній решітці, а також С-подібні вставки на передньому бампері. Ще більше таких “підробок під Tiguan II” можна знайти вздовж нижньої частини дверей, а також на задньому бампері. Схоже, що VW хоче, щоб ми повірили, що дивимося на eHybrid-версію цього кросовера.
Але якщо не звертати уваги на оманливе маскування, можна помітити, що прототип здається більшим, ніж добре знайомі нам Tiguan. Крім того, і кузов вже не такий незграбний, а більше схожий на суто електричний ID.4. Поки ще занадто рано говорити про те, чи буде Volkswagen пропонувати дві різні за довжиною версії, як він робить зараз, або Tiguan буде представлений в одному “розмірі”. Але головне – представлений на фото автомобіль має повністю серійний кузов, а це означає, що модель третього покоління вже близька до конвеєра.
У новій добірці шпигунських фото зображення інтер’єру недоступні, але у вересні автомобільні папараці зловили інший прототип із сенсорним екраном у стилі ID. Інформаційно-розважальна система більше не акуратно інтегрована в центральну консоль, як у поточній моделі, але плюсом є те, що вона не стирчить з верхньої частини панелі приладів, як хворий палець. Це компроміс, з яким ми погоджуємося за умови, що розглядаємо остаточний макет.
Незважаючи на значні зміни дизайну, заплановані всередині та зовні, Tiguan 2024 модельного року залишиться близьким до нинішньої версії з точки зору техніки. Volkswagen кладе всі яйця в електричний кошик, а це означає, що розробка технологій для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння уповільнюється. Очікується, що новий кросовер використовуватиме еволюцію платформи MQB, а також чистіші бензинові та дизельні двигуни, щоб відповідати майбутнім нормам Євро-7.
Логіка підказує, що в новій моделі буде використовуватися технологія м’якого гібрида, а для гібрида, що підключається, інженери VW, ймовірно, знайшли спосіб збільшити запас ходу. А ось робити суто електричний Tiguan не має сенсу, враховуючи, що він конфліктуватиме з ID.4 і нещодавно анонсованою високопродуктивною версією ID.3. Ну і чим ближче момент прем’єри нового покоління, тим менше камуфляжу залишатиметься на прототипах, тим більше технічних подробиць стане доступним.