Електричний Гелендваген, який вміє робити танковий розворот, вперше дали протестувати журналістам

0
133

Портал Edmunds опублікував перші враження від поїздки на Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген перевірили справжнім бездоріжжям, хоча модель ще офіційно не розсекречена і надійде у продаж лише у 2024 році.

Як і класичний G-клас, електричний EQG побудований на рамі. Встановлена ​​на ній батарея збільшила жорсткість конструкції на кручення та одночасно трохи знизила центр тяжіння. Акумулятор належним чином захищений від вологи, пилу та ударів: EQG також позиціонується як серйозний позашляховик.

Журналіст зазначив, що на маршруті в каравані з Mercedes-AMG G 63 на портальних мостах та G 550 Professional електромобіль не підвів. За прохідністю він не поступається бензиновим версіям. Mercedes-Benz EQG зберіг роздавальну коробку з понижувальним рядом та кілька режимів руху. Потужність поки не розкривається, але очікується приблизно 600 к.с. при чотирьох електромоторах.

Електричний позашляховик скомпонований так, що звичного більшості електромобілів переднього багажника (під капотом) у нього немає. Натомість і звичайний багажник в об’ємі не зменшився. Таким чином, з точки зору місткості EQG нічим не гірше за традиційний Гелендваген.

Стартова ціна очікується на рівні 200 тисяч доларів. EQG виявиться дорожчим, ніж заряджений Mercedes-AMG G 63.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!