Авто

Volvo EX90 став новим флагманом шведської марки

Share
Кросовер EX90 взагалі не передбачає версій із двигунами внутрішнього згоряння. З ними залишиться нинішній XC90, який переживе ще одну модернізацію і в другій половині десятиліття піде в історію, як і всі інші Volvo з двигунами внутрішнього згоряння. До 2030 року в модельному ряду їх просто не залишиться.
Що стосується новинки, то вона більша за XC90. У довжину — на вісім сантиметрів, завширшки — на три, проте висота зменшена на два з половиною, і колісна база майже не відрізняється.
В основі машини лежить платформа SEA1, розроблена концерном Geely (якому належить Volvo), для машин із великою колісною базою. До речі, на ній побудована модель Polestar 3, представлена ​​трохи раніше.
Volvo пропонують з двома силовими установками, між якими є багато спільного: двомоторна схема, батарея ємністю 110 кіловат-годин і приблизно рівний запас ходу 580 кілометрів за циклом WLTP.
Початкова модифікація розвиває 408 сил, 770 Нм і розганяє машину до сотні менше, ніж за 5.9 секунд. Важить такий кросовер 2818 кілограмів.
Модифікація Performance на секунду швидше розвиває 517 сил і 910 Н·м. На початку руху та при середніх навантаженнях працює лише один мотор, і машина є, по суті, передньопривідною. Другий, задній двигун підключається в моменти прискорень. Спеціальний режим Constant AWD дозволяє задіяти обидва двигуни примусово і нагадує блокування центрального диференціала.
Але найголовніше — це величезна кількість найсучаснішої електроніки. За простором навколо машини стежить лідар, п’ять радарів та шістнадцять ультразвукових сенсорів. Отриману інформацію опрацьовує процесор Nvidia Orin, але програмне забезпечення Volvo розробляла самостійно. Покришку на дорозі машина помітить з відстані 120 метрів, людину — на вдвічі більшу дистанцію. І все це, зауважте, вночі.
Ті, хто сидить у машині, теж без нагляду не залишаться. Дві камери та один інфрачервоний датчик стежать за водієм. Якщо він задріме, система відразу ж видаватиме попереджувальні сигнали, а за відсутності реакції зупинить машину і зв’яжеться з екстреними службами. Окремі датчики стежать, чи не забули в машині дитину чи домашню тварину. Замість шкіри в обробці використовується тканина з домішкою вовни.
Виробництво EX90 стартує на початку наступного року у США, пізніше підключиться і китайський завод Geely. Стартову ціну в Німеччині вже оголошено: 105 550 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Tesla оновила Model S та Model X: новий дизайн, покращена підвіска і адаптивні фари

За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…

14.06.2025

Volvo представила оновлений кросовер XC40 2026: перші фото

Компанія Volvo оголосила про старт продажів оновленого кросовера XC40 2026 модельного року. Автомобіль представлений у…

14.06.2025

Небезпека дешевих запчастин: що може зламатися і чим це загрожує

В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…

14.06.2025

Автомеханік жорстко розкритикував надійність Volkswagen

Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…

14.06.2025

General Motors інвестує майже $4 млрд у відновлення виробництва електрокарів у США

General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…

14.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у громадських місцях

В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…

14.06.2025