Авто

Volvo EX90 став новим флагманом шведської марки

Share
Кросовер EX90 взагалі не передбачає версій із двигунами внутрішнього згоряння. З ними залишиться нинішній XC90, який переживе ще одну модернізацію і в другій половині десятиліття піде в історію, як і всі інші Volvo з двигунами внутрішнього згоряння. До 2030 року в модельному ряду їх просто не залишиться.
Що стосується новинки, то вона більша за XC90. У довжину — на вісім сантиметрів, завширшки — на три, проте висота зменшена на два з половиною, і колісна база майже не відрізняється.
В основі машини лежить платформа SEA1, розроблена концерном Geely (якому належить Volvo), для машин із великою колісною базою. До речі, на ній побудована модель Polestar 3, представлена ​​трохи раніше.
Volvo пропонують з двома силовими установками, між якими є багато спільного: двомоторна схема, батарея ємністю 110 кіловат-годин і приблизно рівний запас ходу 580 кілометрів за циклом WLTP.
Початкова модифікація розвиває 408 сил, 770 Нм і розганяє машину до сотні менше, ніж за 5.9 секунд. Важить такий кросовер 2818 кілограмів.
Модифікація Performance на секунду швидше розвиває 517 сил і 910 Н·м. На початку руху та при середніх навантаженнях працює лише один мотор, і машина є, по суті, передньопривідною. Другий, задній двигун підключається в моменти прискорень. Спеціальний режим Constant AWD дозволяє задіяти обидва двигуни примусово і нагадує блокування центрального диференціала.
Але найголовніше — це величезна кількість найсучаснішої електроніки. За простором навколо машини стежить лідар, п’ять радарів та шістнадцять ультразвукових сенсорів. Отриману інформацію опрацьовує процесор Nvidia Orin, але програмне забезпечення Volvo розробляла самостійно. Покришку на дорозі машина помітить з відстані 120 метрів, людину — на вдвічі більшу дистанцію. І все це, зауважте, вночі.
Ті, хто сидить у машині, теж без нагляду не залишаться. Дві камери та один інфрачервоний датчик стежать за водієм. Якщо він задріме, система відразу ж видаватиме попереджувальні сигнали, а за відсутності реакції зупинить машину і зв’яжеться з екстреними службами. Окремі датчики стежать, чи не забули в машині дитину чи домашню тварину. Замість шкіри в обробці використовується тканина з домішкою вовни.
Виробництво EX90 стартує на початку наступного року у США, пізніше підключиться і китайський завод Geely. Стартову ціну в Німеччині вже оголошено: 105 550 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Бюджетний кросовер Dacia Duster 2024 ще подешевшав

Не так давно кросовер Dacia Duster 2024 отримав серйозне оновлення. Автомобіль вже продається на основному…

19.05.2024

Фахівці назвали прості способи як правильно перевірети автомобіль

Відомий американський Автомеханік Скотті Кілмер закликав водія постійно стежити за технічним станом автомобіля. Серед іншого,…

19.05.2024

У продажу з’явився суперкар Ferrari у стилі McDonald’s

Ferrari 296 GTB став першим дорожнім суперкаром італійської марки з двигуном V6, оскільки раніше аналогічний…

19.05.2024

Mitsubishi намекнула на новое поколение внедорожника Pajero Sport

Два тижні тому компанія Mitsubishi показала, як зміниться її позашляховик Pajero Sport (на деяких ринках…

19.05.2024

Рестайлінг Sportage: як зміниться найпопулярніший кросовер Kia з оновленням

Sportage залишається найпопулярнішою моделлю у SUV-лінійці південнокорейського автовиробника Kia. Автомобіль, який пережив зміну поколінь у…

19.05.2024

Ford Mustang може стати седаном

Культовий американський понікар Ford Mustang може стати седаном. Відсвяткував у 2024 році свій черговий ювілей…

19.05.2024