При подальшому перепродажі частина опцій в автомобілі знецінюється.
За даними видання, більшість преміальних автомобілів через 5 років коштують рівно в половину менше, ніж коли ці авто виїхали новенькими з салону. Різке падіння ціни саме в цьому тимчасовому проміжку пов’язане, як правило, із двома нюансами. По-перше, за 5 років на більшість автомобілів вже не діє гарантія, а також приблизно в цей час автомобілям потрібно робити перші великі ТО.
В цілому, список з автомобілів, що найбільш знецінюються, з часом виглядає так:
- BMW 7 Series (-56.9%);
- Maserati Ghibli (-56.3%);
- Jaguar XF (-54%);
- Infiniti QX80 (-52.6%);
- Cadillac Escalade ESV (-52.3%);
- Mercedes-Benz S-Class (-51.9%);
- Lincoln Navigator (-51.9%);
- Audi A6 (-51.5%);
- Volvo S90 (-51.4%);
- Ford Expedition (-50.7%).
Якщо ж говорити про авто, які найменше втрачають у ціні, то сюди експерти iSeeCars відносять середньорозмірні пікапи, малолітражки та ексклюзивні спортивні автомобілі. Водночас експерти відзначають, що однією з головних причин різкого падіння ціни на авто люкс-класу – падіння інтересу на вторинному ринку до ряду опцій, які були важливими для первісного покупця.