Mercedes-Benz оновив одразу три масові моделі

Mercedes-Benz представив оновлені версії хетчбека та седана A-Class, а також компактвена B-Class

0
243

Компанія Mercedes-Benz 5 жовтня представила оновлені версії хетчбека та седана A-Class, а також компактвена B-Class.

У A-Class зміни екстер’єру мінімальні. У ґратах радіатора інший патерн — замість хромованого «пунктиру» зі змінним кроком застосовано безліч трипроменевих «зірочок», які римуються з емблемою. Панель капота A-Class у всіх версіях відтепер має два поздовжні підштампування – вони підкреслюють спортивний стиль автомобіля. Передній бампер у стандартному варіанті втратив чотири «леза» по кутах, а в AMG-пакеті повітрозабірники візуально об’єднали в цілісний елемент за допомогою горизонтального прорізу.

У базовій комплектації A-Class – старі галогенові фари, але опціональні LED-блоки отримали нову графіку. Також дизайнери підретушували малюнок задніх ліхтарів.

У салоні збільшено екран медіасистеми. У базовій версії раніше його діагональ становила 7 дюймів, тепер – 10,25 дюйма. Розмірність цифрового щитка, як і раніше, 7 дюймів, але з’явилася можливість за доплату замовити 10,25-дюймовий екран.

З центральної консолі прибрали клавіші швидкого доступу, управління другорядними функціями відтепер здійснюється виключно через сенсорний екран або голосовими командами. З’явилася можливість активації завантажених налаштувань конкретного водія за допомогою відбитка пальця.

У трехспицевого керма форма стала експресивнішою. Базова комплектація моделі доповнена відеокамерою заднього виду, шкіряною обробкою обода керма та пакетом USB-роз’ємів.

Щодо техніки нововведення такі. Бензинові модифікації A-Class відтепер доповнені системою типу м’який гібрид – з 48-вольтовим стартер-генератором, він допомагає при розгоні, додає 13 к.с. Стартер-генератор несумісний з механічною КП, тому така трансмісія більше недоступна для «ашки» — лише 7- чи 8-ступінчасті преселективні «роботи».

Гібрид A250 e , що підключається , отримав оновлений електромотор, який тепер розвиває 80 кВт (109 л.с. +7 л.с.). На чистій електротязі така версія може проїхати до 81 км. Гамма бензинових A-Class складається з варіантів A180 (136 к.с.), A200 (163 к.с.), A220 (190 к.с.) та A250 (224 к.с.). Перші дві модифікації передньопривідні, третя та четверта – повнопривідні. Лінійка дизельних включає A180 d (116 к.с.), A200 d (150 к.с.) та A220 d (190 к.с.), у них передній привід. Гібридний A250 e (163 к.с.) має передні провідні колеса.

Лінійка спортивних варіантів AMG відтепер складається з A35 (306 к.с.) та A45 S (421 к.с.), вибуло виконання A45 (387 к.с.). Привід Mercedes-AMG A-Class повний.

Одночасно оновлений соплатформенний з A-Class компакт -вен B-Class . Він також отримав новий бампер зі злегка зміненою пластикою та капот із поздовжніми підштампуваннями, іншу графіку фар та ліхтарів, змінений патерн решітки радіатора, збільшений до 10,25 дюйма екран медіасистеми. У частині техніки нововведення аналогічні A-Class , тобто бензинові машини доповнені стартер-генератором, а потужність електромотора в гібриді B250 e підвищена на 5 кВт.

Продажі оновлених A-Class/B-Class в ЄС стартують наприкінці жовтня, в Росії офіційними каналами на цю модель можна не чекати — принаймні поки що діють жорсткі санкції проти нашої країни.

Нинішні A-Class W177 та B-Class W247 випускають з 2018 року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!