Представлено електротягач Mercedes-Benz: до 800 км без заряджання

0
270

На виставці комерційного транспорту в Ганновері підрозділ Mercedes-Benz Trucks розсекретив прототип електричного магістрального тягача eActros LongHaul — він був анонсований ще на початку літа. Безкапотник дебютував у статусі концепту, але основні характеристики eActros озвучені: наприклад, проїхати без підзаряджання він зможе понад 500 км.

Серійну версію новинки укомплектують літій-залізо-фосфатними батареями: у Mercedes-Benz завважали їх більш довгічними. Орієнтовний термін експлуатації такої вантажівки становить 10 років або 1,2 млн кілометрів на зразок Actros із традиційними ДВЗ.

Ємність застосованих на прототипі акумуляторів – 600 кВт*год. Водночас компанія обіцяє, що в майбутньому заряджати їх з 20 до 80% можна буде лише за півгодини, оскільки в розробленні вже знаходяться фірмові станції зарядні потужністю до 1 МВт.


Партнери Mercedes-Benz, компанії Trailer Dynamics та Krone розробляють зараз напівпричепи e-Trailer, які також будуть оснащені власними електромоторами та батареями. Завдяки ним запас ходу тягача з таким причепом збільшиться до 800 км.

Mercedes-Benz eActros LongHaul оснащується двома електродвигунами номінальною потужністю 400 кВт (544 к.с.), проте заявлено, що на піку вони здатні розвивати до 600 кВт (816 к.с.).

Ходові прототипи електричного тягача компанія відправить на випробування цього року, а 2023-го передасть їх партнерським компаніям для тестів у режимі реальної експлуатації. Вихід серійної версії eActros LongHaul заплановано на 2024 рік.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!