Китайська компанія Dongfeng презентувала новий суббренд Mengshi (у перекладі — воїн) та два його перші концепти. Це електричні позашляховик M-Terrain та пікап M-Terrain S, кожен з яких має потужність понад 1000 кінських сил. Придбати ці машини можна буде наступного року, пише CarNewsChina.
В основі електромобілів лежить модульна платформа MORA. Вона спроєктована під різні типи кузова і призначена для бездоріжжя. Фізичного зв’язку між кермом та колесами не передбачено. Поворотними зроблені і задні колеса.
Повний привід реалізовано за допомогою чотирьох електромоторів. Закладено дев’ять різних режимів руху. Є пневмопідвіска, що дозволяє підняти кузов на 105 міліметрів від стандартного положення та блокування всіх трьох диференціалів.
Загальна потужність моторів у позашляховика та пікапа однакова – 1070 кінських сил. Виробник заявляє розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Mengshi запропонують як чистий електромобіль з батарею на 140 кВт*год та гібрид, де батареї на 66 кВт*год допомагатиме невеликий ДВЗ для підзаряджання на ходу. У першому випадку запас ходу становитиме близько 500 кілометрів, у другому – 800 км.
Позашляховик M-Terrain вже потрапляв до об’єктиву фотошпигунів. За попередніми даними, його довжина становитиме 5,2 метра, а повна вага досягне 3,2 тонни. Пікап виявиться трохи компактнішим та легшим.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment