Китайська компанія Dongfeng презентувала новий суббренд Mengshi (у перекладі — воїн) та два його перші концепти. Це електричні позашляховик M-Terrain та пікап M-Terrain S, кожен з яких має потужність понад 1000 кінських сил. Придбати ці машини можна буде наступного року, пише CarNewsChina.
В основі електромобілів лежить модульна платформа MORA. Вона спроєктована під різні типи кузова і призначена для бездоріжжя. Фізичного зв’язку між кермом та колесами не передбачено. Поворотними зроблені і задні колеса.
Повний привід реалізовано за допомогою чотирьох електромоторів. Закладено дев’ять різних режимів руху. Є пневмопідвіска, що дозволяє підняти кузов на 105 міліметрів від стандартного положення та блокування всіх трьох диференціалів.
Загальна потужність моторів у позашляховика та пікапа однакова – 1070 кінських сил. Виробник заявляє розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Mengshi запропонують як чистий електромобіль з батарею на 140 кВт*год та гібрид, де батареї на 66 кВт*год допомагатиме невеликий ДВЗ для підзаряджання на ходу. У першому випадку запас ходу становитиме близько 500 кілометрів, у другому – 800 км.
Позашляховик M-Terrain вже потрапляв до об’єктиву фотошпигунів. За попередніми даними, його довжина становитиме 5,2 метра, а повна вага досягне 3,2 тонни. Пікап виявиться трохи компактнішим та легшим.
Власники електрокарів розповіли, з якими поломками їм доводилося стикатися за останні 2 роки. Перше місце…
Jeep готує революційне оновлення для легендарного Wrangler - модульний жорсткий дах, який можна розбирати і…
У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…
Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…
Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Leave a Comment