Китайська компанія Dongfeng презентувала новий суббренд Mengshi (у перекладі — воїн) та два його перші концепти. Це електричні позашляховик M-Terrain та пікап M-Terrain S, кожен з яких має потужність понад 1000 кінських сил. Придбати ці машини можна буде наступного року, пише CarNewsChina.
В основі електромобілів лежить модульна платформа MORA. Вона спроєктована під різні типи кузова і призначена для бездоріжжя. Фізичного зв’язку між кермом та колесами не передбачено. Поворотними зроблені і задні колеса.
Повний привід реалізовано за допомогою чотирьох електромоторів. Закладено дев’ять різних режимів руху. Є пневмопідвіска, що дозволяє підняти кузов на 105 міліметрів від стандартного положення та блокування всіх трьох диференціалів.
Загальна потужність моторів у позашляховика та пікапа однакова – 1070 кінських сил. Виробник заявляє розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Mengshi запропонують як чистий електромобіль з батарею на 140 кВт*год та гібрид, де батареї на 66 кВт*год допомагатиме невеликий ДВЗ для підзаряджання на ходу. У першому випадку запас ходу становитиме близько 500 кілометрів, у другому – 800 км.
Позашляховик M-Terrain вже потрапляв до об’єктиву фотошпигунів. За попередніми даними, його довжина становитиме 5,2 метра, а повна вага досягне 3,2 тонни. Пікап виявиться трохи компактнішим та легшим.
Toyota оголосила про сервісну кампанію у США для понад 55 тисяч гібридних автомобілів через дефект…
Дарницький районний суд Києва визнав законними червоні задні покажчики повороту на автомобілі Tesla. Справа стосувалася…
Електроліт у акумуляторі сам по собі замерзає нечасто, але ризик підвищується при низькій щільності, що…
З настанням холодів водії стикаються з проблемою довгого очікування прогріву салону. Сучасні технології, як автономні…
З 2023 року соцмережі рясніють відеороликами та статтями про нібито плани Dacia випустити ультрасучасний, але…
Багато українських водіїв під час зупинки поліцією починають панікувати та беззаперечно виконують усі вимоги інспекторів,…
Leave a Comment