Categories: Авто

Чому в кожному авто обов’язково має бути підгузник

Якщо ви вперше чуєте про «автопамперси», і припускаєте, що це комфортний спосіб для водія і пасажирів справити природні потреби в дорозі, то ви помиляєтеся. Йдеться про спеціальний килимок, який вбирає воду, бруд, пісок, пил та реагенти.

Найчастіше вода в салон автомобіля потрапляє взимку від снігу, налиплого на взуття. Добре, якщо ви використовуєте гумові килимки з бортиками – тоді вода не витікає, і її можна вилити. Але якщо вона накопичується під ним на підлозі, процес висихання може затягнутися надовго.

Не секрет – затримуючись в ковроліні та шумоізоляційних матеріалах, волога створює сприятливе середовище для виникнення корозії. Особливо це небезпечно для старих машин, де вже присутні вогнища іржі. Народні рецепти боротьби з водою під килимками зводилися в основному до використання паперу, який вбирає вологу.

Кілька десятиліть тому під ноги вкладали газети, зараз – серветки і туалетний папір. Особливо делікатні водії, відкриваючи по весні дачний сезон, вирішують осушити салон. Вони звільняють підлогу від ковроліну та шумоізоляційних матеріалів і викладають все це на сонце. А хтось знаходить можливість використовувати навіть будівельний фен.

Згодом в продажі з’явилися так звані «автопамперси», які не є, звичайно, панацеєю, але при їх використанні в снігову або дощову погоду бруду і води під ногами стає помітно менше. Вони кладуться замість звичайних килимків або прямо поверх них. «Автопамперси» пропонуються різних розмірів і, судячи з інструкції від виробника, здатні увібрати до двох літрів рідини.

Верхній шар складається з полімерної сітки товщиною 3 мм з порожнинами. Через них волога надходить в середній шар із синтетичного матеріалу, який вбирає воду і утримує на своїй поверхні механічні частинки. Такий килимок швидко висихає, його можна використовувати багато разів, при цьому не треба спеціально чистити або прати. Якщо він сильно забруднений, його достатньо лише струсити.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025