Авто

Skoda представила унікальний автомобіль із наметом на даху

Share

Філія чеської компанії Skoda у Великій Британії представила перероблену версію електромобіля Skoda Enyaq iV для походів (кемпінгу).

Основна відмінність від серійної моделі – намет на даху. Як стверджує виробник, тент на даху можна встановити або зняти за лічені хвилини, а дістатися до нього можна сходами. Усередині намету є два спальних місця, вентилятор на сонячних батареях, ліхтарик та кілька сіткових відсіків для зберігання речей.

Спочатку Enyaq iV – досить великий кросовер, який має багажний відсік об’ємом 585 літрів з можливістю збільшити його до 1710 літрів за рахунок складання задніх сидінь. Виробник кемпінгової версії взяв це до уваги і встановив у багажнику скриньку від бренду Egoe. Якщо висунути його, а потім відкрити, можна отримати доступ до плити, невеликої раковини з краном, зони для приготування їжі, а також до “тумбочок” для столових приладів, начиння і т.д.

Над цією ящиком є ​​місця для зберігання подушок та матраців, які можна використовувати для створення двоспального ліжка на складених задніх сидіннях. Таким чином, в автомобілі зможуть відпочивати ще двоє людей.

До того ж, як і стандартна версія Enyaq iV, кемпінгова модель оснащена потужною звуковою системою з вісьмома динаміками, навколишнім освітленням, 13-дюймовим екраном і точкою доступу Wi-Fi, яка підтримує до восьми пристроїв.

Skoda Enyaq iV FestEVal заснована на Enyaq iV 80, самої топової комплектації автомобіля. Він має один двигун потужністю 201 л.с та досить потужний акумулятор. Проте додаткова вага туристичного спорядження та підвищений аеродинамічний опір можуть свідчити про те, що для пересування необхідно значно більше енергії. Це може означати, що FestEVal не проїде так далеко між зарядками.

Зауважимо, що унікальна версія автомобіля не призначена для виробництва. Її основна мета проста – продемонструвати власникам та потенційним покупцям те, що вони можуть зробити зі своїм автомобілем.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024

Оновлений Kia Seltos 2025 вразив своїм зовнішнім виглядом

Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…

20.11.2024