Команда студентів Технологічного університету Ейндховена (Нідерланди) розробила прототип машини, яка очищує повітря у процесі руху. Вона вміє поглинати вуглекислий газ, пише New Atlas.
Забір CO2 відбувається через “решітку радіатора” спереду. Стверджується, що за 20 600 км пробігу зі швидкістю 60 км/год машина збирає 2 кілограми вуглекислого газу. Фільтр, встановлений у системі, потрібно очищати кожні 320 км. Щоправда, неясно, куди подіти накопичений у спеціальному резервуарі CO2. Жодних станцій його прийому немає.
Метою проєкту є створення машини, яка в процесі свого життєвого циклу поглине більше шкідливих речовин, ніж викине в атмосферу. Хоча концепт є електромобілем і не виділяє CO2 безпосередньо під час руху, викиди йдуть при його виробництві та подальшій утилізації.
Невеликий електромобіль рухається від 30-сильного електромотору, який, у свою чергу, живиться блоком акумуляторів ємністю 20,7 кВт·год. У трансмісії встановлено диференціал від однієї із старих моделей Audi. Для збільшення запасу ходу на машину поставили сонячні панелі та камери замість бічних дзеркал. Зрозуміло, є система рекуперації.
Кузов та інтер’єр зроблені переважно із пластику вторинного перероблення. Різні електронні модулі та компоненти можна переставити на іншу машину після закінчення життєвого циклу цієї. Студенти продумали і серійне виробництво: воно має викидати щонайменше шкідливі речовини.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment