Так, відсутність ДВС це великий плюс у скарбничку надійності електрокара, але крім нього, в авто з електродвигуном є ще безліч інших «автомобільних» систем, які можуть вийти з ладу.

Якщо йдеться про електрокари, то вони, як правило, мають такі специфічні хвороби:

  • проблеми з електронною частиною та перегрів батареї (симптоми даної поломки виглядають як погана віддача батареї, проблеми при зарядці та погіршена динаміка);
  • проблеми з батареєю (як правило, тут проблема просто у віці та пробігу, адже після досягнення певної кількості кілометрів, батарею доводиться просто міняти на нову). Рідше з ладу виходить електроніка, яка керує цією батареєю);
  • електродвигун (попри свою надійність, як і ДВЗ, електродвигун потребує ремонту та обслуговування, адже в ньому теж є деталі, які згодом стираються та зношуються);
  • кондиціонер (проблеми з кондиціонером в електромобілях настільки ж часті, як і в авто з ДВС. Серед основних поломок виділяють розгерметизацію та вихід з ладу компресора кондиціонера);
  • трансмісія . Редуктори в електрокарах набагато надійніші, ніж у машинах з ДВС, але незважаючи на це, вони теж мають тенденцію виходити з ладу при агресивному стилі їзди або якщо водій забуває міняти масло.
  • проводка . Як і в будь-якому авто, з віком в електрокарі починають виникати проблеми з проводкою (перетирається, гниє і т.д.).

При цьому варто пам’ятати, що обслуговування електрокарів необхідно проводити виключно на спеціалізованих СТО, де ціни зазвичай вище, ніж на звичайних сервісах.