У автомобільному світі багато водіїв вірять у те, що електрокар це досить проста конструкція, а отже — він майже не ламається, а відремонтувати його досить просто, але чи так все насправді?
Щодо електрокарів ситуація досить неоднозначна. З одного боку, цей автомобіль має багато плюсів у вигляді відсутності необхідності заправки, заміни масел і фільтрів і дорогого ремонту двигуна. З іншого боку, працівники станції з обслуговування електромобілів готові посперечатися з оманою, пише Bigmir .
Так, відсутність ДВС це великий плюс у скарбничку надійності електрокара, але крім нього, в авто з електродвигуном є ще безліч інших «автомобільних» систем, які можуть вийти з ладу.
Якщо йдеться про електрокари, то вони, як правило, мають такі специфічні хвороби:
- проблеми з електронною частиною та перегрів батареї (симптоми даної поломки виглядають як погана віддача батареї, проблеми при зарядці та погіршена динаміка);
- проблеми з батареєю (як правило, тут проблема просто у віці та пробігу, адже після досягнення певної кількості кілометрів, батарею доводиться просто міняти на нову). Рідше з ладу виходить електроніка, яка керує цією батареєю);
- електродвигун (попри свою надійність, як і ДВЗ, електродвигун потребує ремонту та обслуговування, адже в ньому теж є деталі, які згодом стираються та зношуються);
- кондиціонер (проблеми з кондиціонером в електромобілях настільки ж часті, як і в авто з ДВС. Серед основних поломок виділяють розгерметизацію та вихід з ладу компресора кондиціонера);
- трансмісія . Редуктори в електрокарах набагато надійніші, ніж у машинах з ДВС, але незважаючи на це, вони теж мають тенденцію виходити з ладу при агресивному стилі їзди або якщо водій забуває міняти масло.
- проводка . Як і в будь-якому авто, з віком в електрокарі починають виникати проблеми з проводкою (перетирається, гниє і т.д.).
При цьому варто пам’ятати, що обслуговування електрокарів необхідно проводити виключно на спеціалізованих СТО, де ціни зазвичай вище, ніж на звичайних сервісах.