Мічиганський стартап Our Next Energy (ONE) оголосив про початок співпраці з BMW з приводу оснащення електричного кросоверу BMW iX двохімічними акумуляторами Gemini. Як стверджують розробники, їхня технологія дозволить машині проїжджати на одному заряді до 600 миль, тобто майже 1000 км.
Акумулятори Gemini з подвійним хімічним складом поєднують два типи елементів, деякі з яких призначені для кращого збереження енергії, а інші – для кращої доставки енергії. Таким чином, весь акумуляторний блок може забезпечити більшу дальність дії, причому для нього потрібно менше важкодоступних матеріалів – зокрема, на 20% менше літію та на 60% менше графіту. Ба більше, нові рішення дозволяють мінімізувати використання нікелю і кобальту порівняно з традиційними батареями.
Ще одна перевага акумуляторів Gemini – вони менш схильні до теплового розгону, а отже, більш безпечні.
Поки що йдеться, втім, не про серійне втілення, а тестові випробування технології. Очікується, що прототип BMW iX з акумуляторами Gemini виїде на дороги до кінця року. Однак компанія ONE вже шукає майданчики для заводу з виробництва елементів власного розроблення.
Відзначимо, що на одному заряді батареї ємністю 105,2 кіловат-години серійний BMW iX проїжджає до 566 км. Електромобіль допускає заряджання батареї змінним струмом потужністю до 11 кіловат або постійним струмом потужністю до 200 кіловат. На заряджання від 10 до 85 відсотків йде приблизно 35 хвилин.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment