Поширеність назв не рятує автобренди від помилок у написанні користувачами Мережі. Найчастіше неправильно пишуть найменування марок Hyundai, Volkswagen та Porsche. Про це свідчать результати дослідження британського фінансового аналітичного порталу Confused.com.
Автори цього дослідження проаналізували пошукові запити в Мережі протягом місяця. Виявилося, що слово Hyundai написали з помилками 2 млн 249 тис. 400 разів. У написанні марки Volkswagen помилилися 1 млн 156 тис. 700 разів, а у випадку з брендом Porsche – 1 млн 011 тис. разів. Також у ТОП-10 увійшли Toyota (824 тис. 600 разів), Peugeot (710 тис. 100 разів), Tesla (539 тис. 600 разів), Mercedes-Benz (489 тис. 500 разів), Bentley (341 тис. 900 ) разів), Suzuki (317 тис. 900 разів) та Bugatti (205 тис. 300 разів).
Укладачі цього рейтингу розділили помилки на три групи. У першу увійшли випадки справді неправильного написання: наприклад, Hyndai, Wolksvagen, Porshe та інші. До другої групи потрапили випадкові друкарські помилки, коли палець потрапляє на клавішу по сусідству з необхідною. У третій групі виявилися випадковий перепустка або дублювання літери.
Понад 55 тисяч автомобілів вже знайшли своїх нових власників завдяки напрочуд простій та інноваційній послузі "Дії". Це…
Bugatti готується представити наступника Veyron та Chiron і, схоже, вже тестує прототипи на вулицях. Деталі…
Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для…
Toyota припинила випуск хетчбека Starlet ще в кінці 90-х, але в 2020-му році машину воскресили…
Після набрання чинності новим законодавством про мобілізацію, неявка до ТЦК може стати приводом для арешту та подальшого…
Більшість моторів Toyota здатні похвалитися куленепробивною репутацією з точки зору надійності, з якою можуть конкурувати…
Leave a Comment