Поширеність назв не рятує автобренди від помилок у написанні користувачами Мережі. Найчастіше неправильно пишуть найменування марок Hyundai, Volkswagen та Porsche. Про це свідчать результати дослідження британського фінансового аналітичного порталу Confused.com.
Автори цього дослідження проаналізували пошукові запити в Мережі протягом місяця. Виявилося, що слово Hyundai написали з помилками 2 млн 249 тис. 400 разів. У написанні марки Volkswagen помилилися 1 млн 156 тис. 700 разів, а у випадку з брендом Porsche – 1 млн 011 тис. разів. Також у ТОП-10 увійшли Toyota (824 тис. 600 разів), Peugeot (710 тис. 100 разів), Tesla (539 тис. 600 разів), Mercedes-Benz (489 тис. 500 разів), Bentley (341 тис. 900 ) разів), Suzuki (317 тис. 900 разів) та Bugatti (205 тис. 300 разів).
Укладачі цього рейтингу розділили помилки на три групи. У першу увійшли випадки справді неправильного написання: наприклад, Hyndai, Wolksvagen, Porshe та інші. До другої групи потрапили випадкові друкарські помилки, коли палець потрапляє на клавішу по сусідству з необхідною. У третій групі виявилися випадковий перепустка або дублювання літери.
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Сьогодні Toyota RAV4 є найпопулярнішим кросовером у світі, і в Україні ця модель теж користується…
Навіть уважні та дисципліновані водії можуть отримати штраф під час першої зупинки поліцією, і часто…
Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…
Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…
Leave a Comment