Поширеність назв не рятує автобренди від помилок у написанні користувачами Мережі. Найчастіше неправильно пишуть найменування марок Hyundai, Volkswagen та Porsche. Про це свідчать результати дослідження британського фінансового аналітичного порталу Confused.com.
Автори цього дослідження проаналізували пошукові запити в Мережі протягом місяця. Виявилося, що слово Hyundai написали з помилками 2 млн 249 тис. 400 разів. У написанні марки Volkswagen помилилися 1 млн 156 тис. 700 разів, а у випадку з брендом Porsche – 1 млн 011 тис. разів. Також у ТОП-10 увійшли Toyota (824 тис. 600 разів), Peugeot (710 тис. 100 разів), Tesla (539 тис. 600 разів), Mercedes-Benz (489 тис. 500 разів), Bentley (341 тис. 900 ) разів), Suzuki (317 тис. 900 разів) та Bugatti (205 тис. 300 разів).
Укладачі цього рейтингу розділили помилки на три групи. У першу увійшли випадки справді неправильного написання: наприклад, Hyndai, Wolksvagen, Porshe та інші. До другої групи потрапили випадкові друкарські помилки, коли палець потрапляє на клавішу по сусідству з необхідною. У третій групі виявилися випадковий перепустка або дублювання літери.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment