Поширеність назв не рятує автобренди від помилок у написанні користувачами Мережі. Найчастіше неправильно пишуть найменування марок Hyundai, Volkswagen та Porsche. Про це свідчать результати дослідження британського фінансового аналітичного порталу Confused.com.
Автори цього дослідження проаналізували пошукові запити в Мережі протягом місяця. Виявилося, що слово Hyundai написали з помилками 2 млн 249 тис. 400 разів. У написанні марки Volkswagen помилилися 1 млн 156 тис. 700 разів, а у випадку з брендом Porsche – 1 млн 011 тис. разів. Також у ТОП-10 увійшли Toyota (824 тис. 600 разів), Peugeot (710 тис. 100 разів), Tesla (539 тис. 600 разів), Mercedes-Benz (489 тис. 500 разів), Bentley (341 тис. 900 ) разів), Suzuki (317 тис. 900 разів) та Bugatti (205 тис. 300 разів).
Укладачі цього рейтингу розділили помилки на три групи. У першу увійшли випадки справді неправильного написання: наприклад, Hyndai, Wolksvagen, Porshe та інші. До другої групи потрапили випадкові друкарські помилки, коли палець потрапляє на клавішу по сусідству з необхідною. У третій групі виявилися випадковий перепустка або дублювання літери.
Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…
Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Leave a Comment