Поширеність назв не рятує автобренди від помилок у написанні користувачами Мережі. Найчастіше неправильно пишуть найменування марок Hyundai, Volkswagen та Porsche. Про це свідчать результати дослідження британського фінансового аналітичного порталу Confused.com.
Автори цього дослідження проаналізували пошукові запити в Мережі протягом місяця. Виявилося, що слово Hyundai написали з помилками 2 млн 249 тис. 400 разів. У написанні марки Volkswagen помилилися 1 млн 156 тис. 700 разів, а у випадку з брендом Porsche – 1 млн 011 тис. разів. Також у ТОП-10 увійшли Toyota (824 тис. 600 разів), Peugeot (710 тис. 100 разів), Tesla (539 тис. 600 разів), Mercedes-Benz (489 тис. 500 разів), Bentley (341 тис. 900 ) разів), Suzuki (317 тис. 900 разів) та Bugatti (205 тис. 300 разів).
Укладачі цього рейтингу розділили помилки на три групи. У першу увійшли випадки справді неправильного написання: наприклад, Hyndai, Wolksvagen, Porshe та інші. До другої групи потрапили випадкові друкарські помилки, коли палець потрапляє на клавішу по сусідству з необхідною. У третій групі виявилися випадковий перепустка або дублювання літери.
Автомобільний ремонт – це той момент, коли нерви можуть здати навіть у найспокійнішого водія. Особливо,…
Новий дорожній знак, який нещодавно з’явився на автошляхах деяких країн, може викликати здивування серед водіїв.…
BMW готується до запуску нової ери у дизайні автомобілів. З переходом на платформу Neue Klasse…
Цього року на ринку з'явиться оновлений кросовер Honda CR-V, який розширить своє сімейство за рахунок…
Минулого року світовий продаж електромобілів досяг рекордних показників. За даними консалтингової компанії Rho Motion, 2024-го…
У 2025 році в Україні вводиться новий “податок на розкіш”, який стосуватиметься власників автомобілів, вартість…
Leave a Comment