З 50 доставлених на фронт автомобілів «Богдан-2251» 25 довелося ремонтувати або повертати на завод.
Про це в ефірі Громадського радіо повідомила членкиня Ради волонтерів при Міністерстві оборони України Валентина Варава.
Вона пояснила, що п’ять автомобілів були відремонтовані на місці виїзною бригадою, 17 відправлені у пункти ремонту і ще у трьох виявили виробничий брак.
«З 50 автомобілів, які були поставлені на фронт (зараз там 45 авто), вже 20 автомобілів були в ремонті. Це при тому, що автомобілів, які пробігли понад 10 тисяч кілометрів, одиниці. 5 автомобілів було відремонтовано на місці виїзною бригадою. З тих 20 автомобілів, які були в ремонті, три — це заводський брак, вони повернуті. 17 авто пройшли ремонт, 10 вже повернуто у військові частини, 7 ще на обслуговуванні, з яких 2, як кажуть, вже готові», — розповіла волонтерка.
Згідно з державним оборонним замовленням, Міністерству оборони було передано 100 автомобілів. Наразі ЗСУ прийняли половину.
Повну версію інтерв’ю з Валентиною Варавою слухайте за посиланням.
До 2009 року співвласником корпорації «Богдан» був Петро Порошенко. Тепер генеральним директором корпорації є Віталій Старосуд.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment