Стратегія почала втілюватися цього року в Європі та Японії із запуском нового дворядного CX-60, за якими підуть два однокласники, орієнтовані на США, CX-70 та CX-90.
Mazda розпочинає оновлення портфеля елітних автомобілів. Стратегія почне розгортатися цього року в Європі та Японії із запуском нового дворядного CX-60. За цією моделлю будуть дві моделі, орієнтовані на США, CX-70 і CX-90, починаючи з наступного року. Трирядний CX-80 також доступний для Європи, Японії та інших світових ринків.
В основі всіх нових кросоверів лежить платформа для великих автомобілів, яка підтримуватиме план електрифікації Mazda та її зусилля щодо створення чисто електричного бренду протягом цього десятиліття і надалі.
Так звана «довга архітектура» включає нещодавно розроблену задньопривідну платформу для автомобілів, розміри яких перевищують недавно представлений CX-50, вироблений на новому заводі Mazda в Алабамі. Нова архітектура підтримує повнопривідні силові установки і широку моторну гаму, включаючи бензинові двигуни з турбонаддувом, недавно розроблений дизельний двигун, 48-вольтову м’яку гібридну систему і перший гібрид компанії, що підключається. Також пропонується нова восьмиступінчаста автоматична коробка передач зі зчепленням замість гідротрансформатора для динамічного водіння.
Нова платформа для великих машин також відкриває можливості для інших сегментів, сказав Такеджі Кодзіма, виконавчий директор Mazda, який відповідає за продуктову стратегію та управління дослідженнями та розробками. Це потенційно прокладає шлях для наступника седана Mazda6 або навіть спортивного автомобіля із заднім приводом. За словами Кодзими, Mazda насамперед зосереджена на тому, щоби завоювати свою нішу на ринку кросоверів.
Виробництво CX-60 було запущено на заводі №2 Mazda в Хофу в західній Японії минулого місяця. Постачання до Європи розпочнуться цього літа, а до Японії — восени. Кросовер буде оснащений рядом силових установок, починаючи з гібридного агрегату, що підключається, який поєднує в собі 2,5-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун Skyactiv-G з літій-іонним акумулятором на 17,8 кіловат-година і 129-кіловатним електродвигуном. Загальна потужність системи становить 241 кВт або близько 328 л.
e-Skyactiv PHEV може розганяти кросовер до 100 км/год за 5,8 секунд і проїжджати близько 62 кілометрів у режимі EV.
Тим часом, під капотом встановлюється і недавно розроблений 3,3-літровий шестициліндровий дизельний двигун e-Skyactiv D, який поєднується з 48-вольтовою м’якою гібридною системою, що діє як допоміжний мотор. Дизельний двигун розвиває потужність 245 л. та розганяється автомобіль з місця до 100 км/год за 7,3 секунди. Потужний момент, що крутить, – це перевага цієї установки.
Ці характеристики призначені для європейської версії, але вони вказують на силові установки, які Mazda представить в інших великих автомобілях і на інших ринках. Очікується, що на ринку США CX-70 та CX-90 отримають версію e-Skyactiv PHEV, а також 3,3-літрову рядну шестициліндрову бензинову силову установку з турбонаддувом. Очікується, що у США CX-90 з’явиться першим у 2023 році, замінивши CX-9. Незабаром прибуде CX-70.
Mazda продовжує інвестувати у двигуни внутрішнього згоряння в рамках так званого комплексного підходу компанії до чистіших викидів. Вона бачить подальше підвищення ефективності двигунів у поєднанні з електрифікацією або новими екологічно чистими видами палива, такими як біодизель або водень.
Mazda хоче, щоб до 2030 року на електромобілі припадало чверть її світових продажів, а решта портфеля використовувала будь-яку іншу форму електрифікації.