Categories: Авто

Перші тести Toyota Yaris GRMN: агресивний хот-хетч з олдскульним шасі

Share
Toyota у вересні минулого року нарешті озвучила свої плани по випуску “заряджених” моделей, доопрацюванням яких зайнялося “придворне” ательє Gazoo Racing. На британському ринку незабаром почнуться продажі швидкого хетчбека Yaris GRMN, і наші колеги змогли провести повноцінний тест-драйв новинки. Ми уважно ознайомилися з думками зарубіжних оглядачів про цей автомобіль, і склали на основі цього своєрідний дайджест.

Перше, що вразило наших колег, так це цінник. Yaris GRMN оцінений в Великобританії в 26 295 фунтів стерлінгів, і це аж ніяк не дешево: додавши кілька тисяч фунтів можна отримати затятий, 300-сильний Seat Leon Cupra, а заощадивши більше 600 фунтів, можна роздобути 230-сильний Octavia vRS. Втім, Yaris GRMN може похвалитися ексклюзивністю: в Європі буде продано лише 400 таких автомобілів.

Під капотом у хот-хетча встановлена ​​компресорна «четвірка» об’ємом в 1,8 літра і віддачею в 209 кінських сил. Звучить мотор бадьоро, яскраво і агресивно, особливо під навантаженням, і крутиться він до пристойних 7 000 оборотів. Так, конкуренти могутніші і швидші, але управляти з цим двигуном весело, і сприяє цьому правильна шестишвидкісна «механіка».

А ось салон багатьох може розчарувати. Посадка за мірками класу занадто висока, причому водій і передній пасажир з ростом вище 185 сантиметрів можуть упертися головою в стелю. Пластик в салоні не порадує преміальною якістю, педаль газу і гальма розташовуються занадто далеко один від одного. Також багатьом водіям може не вистачити діапазону регулювань рульової колонки.

У поворотах Yaris GRMN поводиться абсолютно не так, як конкуренти. Через те, що на японцеві встановлена ​​класична пружинна підвіска, його поведінку можна охарактеризувати як «олдскульною». У той же час високий центр ваги призводить до того, що спостерігається відчутна недостатня «обертальність», але керувати цим автомобілем дуже цікаво, оскільки рульове управління має відмінний зворотній зв’язок і пристойну вагу. У парі з агресивним мотором і коробкою передач, Yaris GRMN може похвалитися воістину цікавими звичками.

джерело

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024