Categories: Авто

Перші тести Toyota Yaris GRMN: агресивний хот-хетч з олдскульним шасі

Share
Toyota у вересні минулого року нарешті озвучила свої плани по випуску “заряджених” моделей, доопрацюванням яких зайнялося “придворне” ательє Gazoo Racing. На британському ринку незабаром почнуться продажі швидкого хетчбека Yaris GRMN, і наші колеги змогли провести повноцінний тест-драйв новинки. Ми уважно ознайомилися з думками зарубіжних оглядачів про цей автомобіль, і склали на основі цього своєрідний дайджест.

Перше, що вразило наших колег, так це цінник. Yaris GRMN оцінений в Великобританії в 26 295 фунтів стерлінгів, і це аж ніяк не дешево: додавши кілька тисяч фунтів можна отримати затятий, 300-сильний Seat Leon Cupra, а заощадивши більше 600 фунтів, можна роздобути 230-сильний Octavia vRS. Втім, Yaris GRMN може похвалитися ексклюзивністю: в Європі буде продано лише 400 таких автомобілів.

Під капотом у хот-хетча встановлена ​​компресорна «четвірка» об’ємом в 1,8 літра і віддачею в 209 кінських сил. Звучить мотор бадьоро, яскраво і агресивно, особливо під навантаженням, і крутиться він до пристойних 7 000 оборотів. Так, конкуренти могутніші і швидші, але управляти з цим двигуном весело, і сприяє цьому правильна шестишвидкісна «механіка».

А ось салон багатьох може розчарувати. Посадка за мірками класу занадто висока, причому водій і передній пасажир з ростом вище 185 сантиметрів можуть упертися головою в стелю. Пластик в салоні не порадує преміальною якістю, педаль газу і гальма розташовуються занадто далеко один від одного. Також багатьом водіям може не вистачити діапазону регулювань рульової колонки.

У поворотах Yaris GRMN поводиться абсолютно не так, як конкуренти. Через те, що на японцеві встановлена ​​класична пружинна підвіска, його поведінку можна охарактеризувати як «олдскульною». У той же час високий центр ваги призводить до того, що спостерігається відчутна недостатня «обертальність», але керувати цим автомобілем дуже цікаво, оскільки рульове управління має відмінний зворотній зв’язок і пристойну вагу. У парі з агресивним мотором і коробкою передач, Yaris GRMN може похвалитися воістину цікавими звичками.

джерело

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024