Categories: Авто

Перші тести Toyota Yaris GRMN: агресивний хот-хетч з олдскульним шасі

Share
Toyota у вересні минулого року нарешті озвучила свої плани по випуску “заряджених” моделей, доопрацюванням яких зайнялося “придворне” ательє Gazoo Racing. На британському ринку незабаром почнуться продажі швидкого хетчбека Yaris GRMN, і наші колеги змогли провести повноцінний тест-драйв новинки. Ми уважно ознайомилися з думками зарубіжних оглядачів про цей автомобіль, і склали на основі цього своєрідний дайджест.

Перше, що вразило наших колег, так це цінник. Yaris GRMN оцінений в Великобританії в 26 295 фунтів стерлінгів, і це аж ніяк не дешево: додавши кілька тисяч фунтів можна отримати затятий, 300-сильний Seat Leon Cupra, а заощадивши більше 600 фунтів, можна роздобути 230-сильний Octavia vRS. Втім, Yaris GRMN може похвалитися ексклюзивністю: в Європі буде продано лише 400 таких автомобілів.

Під капотом у хот-хетча встановлена ​​компресорна «четвірка» об’ємом в 1,8 літра і віддачею в 209 кінських сил. Звучить мотор бадьоро, яскраво і агресивно, особливо під навантаженням, і крутиться він до пристойних 7 000 оборотів. Так, конкуренти могутніші і швидші, але управляти з цим двигуном весело, і сприяє цьому правильна шестишвидкісна «механіка».

А ось салон багатьох може розчарувати. Посадка за мірками класу занадто висока, причому водій і передній пасажир з ростом вище 185 сантиметрів можуть упертися головою в стелю. Пластик в салоні не порадує преміальною якістю, педаль газу і гальма розташовуються занадто далеко один від одного. Також багатьом водіям може не вистачити діапазону регулювань рульової колонки.

У поворотах Yaris GRMN поводиться абсолютно не так, як конкуренти. Через те, що на японцеві встановлена ​​класична пружинна підвіска, його поведінку можна охарактеризувати як «олдскульною». У той же час високий центр ваги призводить до того, що спостерігається відчутна недостатня «обертальність», але керувати цим автомобілем дуже цікаво, оскільки рульове управління має відмінний зворотній зв’язок і пристойну вагу. У парі з агресивним мотором і коробкою передач, Yaris GRMN може похвалитися воістину цікавими звичками.

джерело

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mazda CX-30 отримає новий гібрид і дизайн у стилі CX-5

Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…

28.06.2025

Електричний кросовер Skoda Epiq vRS стане найшвидшим кросовером бренду

Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…

28.06.2025

Гібриди в Україні: плюси, мінуси та чи варто їх купувати

На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…

28.06.2025

Nissan розширює модельний ряд Rogue 2026 гібридними версіями

Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…

28.06.2025

Нові штрафи і терміни позбавлення прав за п’яне водіння: що потрібно знати

В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…

28.06.2025

Автомеханік розповів, як визначити проблеми з мотором за кольором вихлопу

Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…

28.06.2025