Categories: Авто

Перші тести Toyota Yaris GRMN: агресивний хот-хетч з олдскульним шасі

Share
Toyota у вересні минулого року нарешті озвучила свої плани по випуску “заряджених” моделей, доопрацюванням яких зайнялося “придворне” ательє Gazoo Racing. На британському ринку незабаром почнуться продажі швидкого хетчбека Yaris GRMN, і наші колеги змогли провести повноцінний тест-драйв новинки. Ми уважно ознайомилися з думками зарубіжних оглядачів про цей автомобіль, і склали на основі цього своєрідний дайджест.

Перше, що вразило наших колег, так це цінник. Yaris GRMN оцінений в Великобританії в 26 295 фунтів стерлінгів, і це аж ніяк не дешево: додавши кілька тисяч фунтів можна отримати затятий, 300-сильний Seat Leon Cupra, а заощадивши більше 600 фунтів, можна роздобути 230-сильний Octavia vRS. Втім, Yaris GRMN може похвалитися ексклюзивністю: в Європі буде продано лише 400 таких автомобілів.

Під капотом у хот-хетча встановлена ​​компресорна «четвірка» об’ємом в 1,8 літра і віддачею в 209 кінських сил. Звучить мотор бадьоро, яскраво і агресивно, особливо під навантаженням, і крутиться він до пристойних 7 000 оборотів. Так, конкуренти могутніші і швидші, але управляти з цим двигуном весело, і сприяє цьому правильна шестишвидкісна «механіка».

А ось салон багатьох може розчарувати. Посадка за мірками класу занадто висока, причому водій і передній пасажир з ростом вище 185 сантиметрів можуть упертися головою в стелю. Пластик в салоні не порадує преміальною якістю, педаль газу і гальма розташовуються занадто далеко один від одного. Також багатьом водіям може не вистачити діапазону регулювань рульової колонки.

У поворотах Yaris GRMN поводиться абсолютно не так, як конкуренти. Через те, що на японцеві встановлена ​​класична пружинна підвіска, його поведінку можна охарактеризувати як «олдскульною». У той же час високий центр ваги призводить до того, що спостерігається відчутна недостатня «обертальність», але керувати цим автомобілем дуже цікаво, оскільки рульове управління має відмінний зворотній зв’язок і пристойну вагу. У парі з агресивним мотором і коробкою передач, Yaris GRMN може похвалитися воістину цікавими звичками.

джерело

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як поліція обирає автомобілі для перевірки: пояснення від правоохоронців

Деякі автомобілісти впевнені, що інспектор поліції може зупинити машину лише за перевищення швидкості чи непрацюючу…

08.04.2025

Nissan Skyline перетвориться на унікальну суміш седана і купе-кросовера

Skyline довгий час був одним із головних символів компанії Nissan, але у певний момент керівництво…

08.04.2025

Водіям загрожують штрафи за неправильне використання поворотників

У 2025 році українським водіям можуть почати виписувати штрафи за червоні покажчики повороту, навіть якщо…

08.04.2025

Audi тимчасово зупинила постачання автомобілів до США

Згідно з інформацією, наданою джерелом, виробник Audi оголосив, що всі автодилери мають зменшити свої складські…

07.04.2025

Dacia Logan отримує новий вигляд, вдосконалене обладнання та покращену економічність

Презентація актуального на сьогоднішній день третього покоління Dacia Logan (на деяких ринках Renault Logan) відбулася…

07.04.2025

Subaru Outback отримає брутальний вигляд у наступній генерації

Компанія Subaru займається розробкою нового покоління середньорозмірного кросовера Outback, нинішня шоста генерація якого з'явилася на…

07.04.2025