Перші тести Toyota Yaris GRMN: агресивний хот-хетч з олдскульним шасі

Час читання: 2 хв.
0
Toyota у вересні минулого року нарешті озвучила свої плани по випуску “заряджених” моделей, доопрацюванням яких зайнялося “придворне” ательє Gazoo Racing. На британському ринку незабаром почнуться продажі швидкого хетчбека Yaris GRMN, і наші колеги змогли провести повноцінний тест-драйв новинки. Ми уважно ознайомилися з думками зарубіжних оглядачів про цей автомобіль, і склали на основі цього своєрідний дайджест.

Перше, що вразило наших колег, так це цінник. Yaris GRMN оцінений в Великобританії в 26 295 фунтів стерлінгів, і це аж ніяк не дешево: додавши кілька тисяч фунтів можна отримати затятий, 300-сильний Seat Leon Cupra, а заощадивши більше 600 фунтів, можна роздобути 230-сильний Octavia vRS. Втім, Yaris GRMN може похвалитися ексклюзивністю: в Європі буде продано лише 400 таких автомобілів.

Під капотом у хот-хетча встановлена ​​компресорна «четвірка» об’ємом в 1,8 літра і віддачею в 209 кінських сил. Звучить мотор бадьоро, яскраво і агресивно, особливо під навантаженням, і крутиться він до пристойних 7 000 оборотів. Так, конкуренти могутніші і швидші, але управляти з цим двигуном весело, і сприяє цьому правильна шестишвидкісна «механіка».

Реклама

А ось салон багатьох може розчарувати. Посадка за мірками класу занадто висока, причому водій і передній пасажир з ростом вище 185 сантиметрів можуть упертися головою в стелю. Пластик в салоні не порадує преміальною якістю, педаль газу і гальма розташовуються занадто далеко один від одного. Також багатьом водіям може не вистачити діапазону регулювань рульової колонки.

У поворотах Yaris GRMN поводиться абсолютно не так, як конкуренти. Через те, що на японцеві встановлена ​​класична пружинна підвіска, його поведінку можна охарактеризувати як «олдскульною». У той же час високий центр ваги призводить до того, що спостерігається відчутна недостатня «обертальність», але керувати цим автомобілем дуже цікаво, оскільки рульове управління має відмінний зворотній зв’язок і пристойну вагу. У парі з агресивним мотором і коробкою передач, Yaris GRMN може похвалитися воістину цікавими звичками.

джерело

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!