Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.
Водіям слід звернути увагу, що розпочинається перший етап впровадження нової системи «Е-запис», про що повідомляє…
Українці активно купують вживані автомобілі з-за кордону, і за результатами січня 2025 року, кожен четвертий…
Журналіст Джеремі Кларксон припинив свою діяльність як провідне автомобільне шоу «Топ Гір» та «Гранд Тур»,…
Надійність — один із найважливіших факторів при купівлі вживаного автомобіля. Існує чимало моделей, які відзначаються…
Mercedes-Benz почав тестування нових твердотільних батарей, які обіцяють революцію в електромобільній індустрії. Ці батареї забезпечать…
Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…
Leave a Comment