Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Leave a Comment