Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Leave a Comment