Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment