Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Leave a Comment