Новий дизайн автомобілів Lexus сподобався далеко не всім шанувальникам японської марки. Деякі з них вважають, що останні моделі бренду виглядають занадто радикально, інформує видання CarBuzz.
Представники компанії заявили, що веретеноподібна радіаторна решітка є фірмовою рисою марки, і відзначили, що у деяких нових автомобілів вона виглядає більш експресивно порівняно з попередниками.
«Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення», – поділився з журналістами Джефф Брекет, віце-президент і глава американського підрозділу Lexus.
За словами топ-менеджера, компанія намагається за допомогою нового дизайну залучити молодь. В даний час вік власників Lexus в середньому досягає 60 років, проте керівництво марки сподівається його знизити. Пан Брекен також звернувся до відданих шанувальників Lexus з проханням «залишитися з нами», незважаючи на те, що компанія продовжить приймати ті рішення, які виявляться вигідними в довгостроковій перспективі.
Вперше автовиробник продемонстрував новий фірмовий стиль на гібридному хетчбеку CT 200h, представленому ще в 2013 році.