Hyundai Santa Fe 4-го покоління продається дуже погано з моменту запуску 4-го Sorento. До цього позашляховик Hyundai був продаваним позашляховиком у Південній Кореї з самого початку продажів моделі в 2000 році. За даними speedme.ru, Hyundai вже працює над п’ятим поколінням Santa Fe (вже є кодове ім’я – MX5).
Hyundai спробував посилити модельний ряд Santa Fe, застосувавши серйозний рестайлінг, який більше схожий на зміну покоління. Зазвичай фейсліфтингові зміни проводилися протягом 3 років після виходу нового покоління і були незначними, але у випадку з Santa Fe і найчастіше моделей Hyundai застосовувалася нова платформа разом з новим дизайном, який був кваліфікований як «дивний».
Загалом минулого року було продано 57 578 автомобілів Santa Fe, а Kia Sorento – 76 883 автомобілі. Це менше, ніж, наприклад, 64791 екземпляра Palisade, які коштують набагато дорожче, ніж Santa Fe.
Підтверджено, що Santa Fe наступного покоління виросте з напіввеликого позашляховика у великий позашляховик.
До випуску Sorento четвертого покоління (під кодовою назвою MQ4) Santa Fe був позашляховиком номер один у Південній Кореї. Багато клієнтів вибирали Santa Fe з покоління до покоління, оскільки з кожним поколінням він покращує свою комплектацію. Тим часом, навіть якщо були проблеми з силовим агрегатом, то на конструкцію вказували не як на недолік, а як на явний плюс.
Але із запуском частково зміненого Santa Fe все змінилося. Ситуація може погіршитись, коли Kia випустить Sportage нового покоління десь у червні. Як і Tucson, він збільшиться у розмірах, а також додасть гібридну систему, і все це упаковано в дизайн, який, як і у випадку з K5 або Sorento, може залучити клієнтів та збільшити продажі. Багато в чому малоймовірно, що продажі Santa Fe пожвавляться з нинішнім дизайном.
Hyundai Motor Company вже розпочали роботу над 5-м поколінням Santa Fe під кодовою назвою MX5. Таким чином, нова версія Santa Fe з’явиться на 8-10 місяців раніше, ніж очікувалося спочатку. Планується, що найближчим часом на дорогах з’являться перші екземпляри.