Видання UaMotors підібрало чотири найкращі позашляховики на ринку вживаних автомобілів України, а також один пікап. Усі вони мають рамну конструкцію та надійну техніку і можуть використовуватись за найскладніших умов експлуатації. Вони є надійними і практичними, мають вдосталь посадкових місць і коштують відносно недорого сьогодні.
Мітсубуші Паджеро – флагманський повнорозмірний рамний позашляховик колись видатної японської фірми. Сьогодні в асортименті Мітсубіші є лише середньорозмірний пікап L200 і менший позашляховик Паджеро Спорт (останній займає на сходинку нижче місце за стандартний Паджеро, будучи меншим та дешевшим).
Щодо флагманського Паджеро – то модель 3 покоління дебютувала в 1999-2000 році, але четверта генерація (з 2006 року) головним чином базується на ній ж, тому ми об’єднали їх разом. Отож, 3 покоління в хорошому стані сьогодні в Україні можна придбати за 9 000-10 000 доларів, а 4-те – за 20-25 тисяч. В такому випадку у вашому розпорядженні буде величезний прохідний позашляховик, якому не страшна ні зима, ні болота, ні мілкі річки.
Pajero оснащувався системою повного приводу Advanced Super Select 4WD. Вона могла перемикатися з економічного режиму (задній привід) на режим повного приводу безпосередньо під час руху на швидкості до 100 км/год. Якщо земля під колесами в’язка, водій може ввімкнути блокування міжосьового диференціала, щоб потужність рівномірно розподілялася на обидві осі, і таким чином збільшити тягове зусилля.
Це найнадійніша і найвитриваліша модель Land Rover. Він дебютував у 1948 році і відрізняється геніальною простотою та надійністю конструкції, що стала воістину легендарною.
Ключова перевага класичного «Дефа» – це підвіска. Винятково міцне шасі є одним із ключових елементів конструкції Defender з точки зору загальної міцності, універсальності, «витривалості» та широти можливостей автомобіля. Трубчастий профіль конструкції з рамою сходового типу має набагато більшу міцність, ніж відкрита несуча конструкція. Легкий алюмінієвий кузов Defender має високу міцність і безкомпромісну функціональну простоту. Він не є дуже комфортним, але в його основі лежать уніфіковані профілі з ребрами жорсткості, що дозволяє адаптувати автомобіль під будь-які вимоги та створювати різні конфігурації.
Щодо двигунів, то остання ітерація класичного Дефендера оснащувалася дизельним агрегатом об’ємом 2.2 літри і потужністю 122 к.с. Трансмісія механічна.
У рух Chevrolet Tahoe попереднього покоління приводить 5,3-літровий бензиновий V8 сімейства EcoTec3, що видає 355 к. с. потужності та 519 Нм крутного моменту. Двигун цей оснащений безпосереднім упорскуванням палива, системою деактивації частини циліндрів та безперервної зміни фаз газорозподілу, електронним дроселем та адаптивною системою вихлопу. Працює мотор у парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою Hydra-Matic. Chevrolet також пропонував у гамі Тахо дизельний агрегат і виконання з гібридною силовою установкою.
Продуманість ергономіки та загальна практичність салону Chevrolet Tahoe, темний колір оздоблення, і колосальний внутрішній простір дозволяють відчувати не тільки комфорт чи зручність, але й просто безпеку та надійність під час водіння в найекстримальніших умовах.
Для ринку Північної Америки Toyota Ленд Крузер 200 пропонувалася з 5,7-літровим бензиновим силовим агрегатом з V-подібним розташуванням восьми циліндрів. Такий двигун видає 381 к. с. потужності при 5600 об/хв, проте в Україні був доступний варіант 4,6-літрового V8, потужність якого була 318 к. с., а максимальний крутний момент – 460 Нм. Працює такий двигун у парі з 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, споживаючи у змішаному циклі 14,2 літра палива.
Toyota Land Cruiser однаково впевнено почувається на дорозі та бездоріжжі. Щодо останнього, то досягти передових показників допомогло впровадження в «200-ку» кількох фірмових систем. Одна з них – Crawl Control, об’єднана з Multi-Terrain Select. Перша контролює роботу та змінює налаштування двигуна та гальмівних механізмів на бездоріжжі, а друга є аналогом системи, що успішно застосовується у своїх автомобілях компанією Land Rover. Multi-Terrain Select має п’ять передустановок – каміння, бруд, пісок, сніг та купини, використовувати які водій може залежно від ситуації.
Дуже практичний вибір – адже надійна японська техніка в купі з практичністю і колосальним простором продається на ринку вживаних авто за суттєво нижчі гроші, ніж конкуренти. Так, це не позашляховик, але ми повинні були включити цей повнорозмірний пікап до списку.
Ніссан Титан має дві силові установки. Перша – це 5.6-літровий бензиновий V8, що видає 395 к. с. та 544 Нм моменту, в парі з безальтернативним семиступінчастим автоматом. Друга – дизель (тільки для важкої версії Titan XD) V8 фірми Cummins, який при об’ємі 5 літрів розвиває 314 к. с. і 752 Нм моменту. На вибір запропоновані версії із заднім та повним приводом (з понижувальною передачею). Версія Pro4X мала блокування заднього диференціалу, помічник при спуску з гори, а також налаштовані для пересування бездоріжжя амортизатори Bilstein.
Презентований у 2018 році семимісний позашляховик Palisade став флагманом SUV-гами Hyundai. 2022 року машина пройшла…
6 листопада BMW оголосила про свій склад на автосалоні у Гуанчжоу 2024 року, який відкриється…
Суперечки у тому, яка трансмісія краще, механічна чи автоматична, не згасають з появи варіанта, що…
Японський автовиробник Mazda за останні 10 років зробив величезний ривок уперед, випускаючи одні з найкращих…
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
Leave a Comment