Новий Renault Austral схожий на електричний Renault Megane E-Tech з більш високим кузовом та класичними дверними ручками. П’ятимісний кросовер став приймачем моделі Kadjar , яка виявилася не надто вдалою. Довжина моделі, в порівнянні з Kadjar виросла на 60 мм (до 4510 мм), висота – на 18 мм (до 1618 мм), але в ширину Austral “усох” на 15 мм (до 1825 мм), а колісна база склала 2667 мм . У найбільш оснащених модифікаціях модель зможе похвалитися матричною оптикою та двоколірним забарвленням кузова та мінімум 17-дюймовими колісними дисками.
В основі моделі лежить архітектура CMF-CD3 . Передньопривідні модифікації оснащуються напівзалежною задньою підвіскою, а повнопривідні версії можуть бути оснащені незалежною підвіскою або шасі 4Control Advanced . Завдяки системі 4Control, задні колеса можуть повертатися на кут до 5 градусів. На швидкості до 50 км/год вони повертаються у протилежний бік із передніми, покращуючи маневреність.
Автовиробник підкреслює, що новий Austral має найпростіший у класі задній ряд сидінь. Автомобіль у базовій версії має багажне відділення 500 літрів, яке збільшується до 575 літрів зі зрушеними вперед сидіннями та 1525 літрів зі складеним заднім диваном. У гібридної модифікації E-Tech ці значення будуть дещо меншими.
Для обробки інтер’єру новинки використаний м’який пластик, алькантара, шкіра та навіть дерев’яний шпон. Передня панель виконана у фірмовому стилі OpenR . У салоні знайшлося місце 12,3-дюймовому екрану панелі приладів і 12-дюймовому вертикальному дисплею мультимедійної системи, а опціонально доступний проекційний екран на 9,3 дюйма.
Цілком електричних версій не запропонують, але всі версії тією чи іншою мірою будуть електрифіковані. Базова модифікація буде поставлятися з трициліндровим мотором об’ємом 1,2 літра потужністю 130 к.с., який поєднуватиметься з 48-вольтовим стартер-генератор Mild Hybrid Advanced . Автомобіль у такій версії поставлятиметься лише з МКПП. Також буде доступна модифікація з 1,3-літровим двигуном і простішим 12-вольтовим стартер-генератором Mild Hybrid . З МКПП ця версія видає 140 к.с., а з варіатором 160 к.с.
На вершині моторної гами розташувався повноцінний гібрид Renault Austral E-Tech з 1,2-літровим двигуном, який працює із тривальною коробкою передач без синхронізаторів та зчеплення. Ця передньопривідна версія видає 200 л. Такий гібрид може рушати тільки на електротязі: робота бензинового двигуна на холостому ходу виключена, він може підключатися вже після початку руху. Дизельних версій у гамі немає.
Серед опцій заявлений адаптивний круїз-контроль із системою утримання в смузі, автопарковник, камери кругового огляду, а також 32 помічники допомоги водієві. Доступна центральна подушка безпеки, яка розкривається між передніми сідками і запобігає їхньому зіткненню при аварії.
Новий Austral став першою моделлю марки, яка буде доступна з пакетом Esprit Alpine , яка є пакетом RS Line . Він включає чорний декор, 20-дюймові колісні диски, синій прострочку в салоні, а також вставки «під вуглепластик» та металеві накладки на педалях.
Серійний випуск нових кросоверів буде налагоджений на заводі марки в іспанській Паленсії, де випускають нинішній Kadjar . Продажі на європейському ринку мають стартувати на четвертий квартал 2022 року.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment