Новий Renault Austral схожий на електричний Renault Megane E-Tech з більш високим кузовом та класичними дверними ручками. П’ятимісний кросовер став приймачем моделі Kadjar , яка виявилася не надто вдалою. Довжина моделі, в порівнянні з Kadjar виросла на 60 мм (до 4510 мм), висота – на 18 мм (до 1618 мм), але в ширину Austral “усох” на 15 мм (до 1825 мм), а колісна база склала 2667 мм . У найбільш оснащених модифікаціях модель зможе похвалитися матричною оптикою та двоколірним забарвленням кузова та мінімум 17-дюймовими колісними дисками.
В основі моделі лежить архітектура CMF-CD3 . Передньопривідні модифікації оснащуються напівзалежною задньою підвіскою, а повнопривідні версії можуть бути оснащені незалежною підвіскою або шасі 4Control Advanced . Завдяки системі 4Control, задні колеса можуть повертатися на кут до 5 градусів. На швидкості до 50 км/год вони повертаються у протилежний бік із передніми, покращуючи маневреність.
Автовиробник підкреслює, що новий Austral має найпростіший у класі задній ряд сидінь. Автомобіль у базовій версії має багажне відділення 500 літрів, яке збільшується до 575 літрів зі зрушеними вперед сидіннями та 1525 літрів зі складеним заднім диваном. У гібридної модифікації E-Tech ці значення будуть дещо меншими.
Для обробки інтер’єру новинки використаний м’який пластик, алькантара, шкіра та навіть дерев’яний шпон. Передня панель виконана у фірмовому стилі OpenR . У салоні знайшлося місце 12,3-дюймовому екрану панелі приладів і 12-дюймовому вертикальному дисплею мультимедійної системи, а опціонально доступний проекційний екран на 9,3 дюйма.
Цілком електричних версій не запропонують, але всі версії тією чи іншою мірою будуть електрифіковані. Базова модифікація буде поставлятися з трициліндровим мотором об’ємом 1,2 літра потужністю 130 к.с., який поєднуватиметься з 48-вольтовим стартер-генератор Mild Hybrid Advanced . Автомобіль у такій версії поставлятиметься лише з МКПП. Також буде доступна модифікація з 1,3-літровим двигуном і простішим 12-вольтовим стартер-генератором Mild Hybrid . З МКПП ця версія видає 140 к.с., а з варіатором 160 к.с.
На вершині моторної гами розташувався повноцінний гібрид Renault Austral E-Tech з 1,2-літровим двигуном, який працює із тривальною коробкою передач без синхронізаторів та зчеплення. Ця передньопривідна версія видає 200 л. Такий гібрид може рушати тільки на електротязі: робота бензинового двигуна на холостому ходу виключена, він може підключатися вже після початку руху. Дизельних версій у гамі немає.
Серед опцій заявлений адаптивний круїз-контроль із системою утримання в смузі, автопарковник, камери кругового огляду, а також 32 помічники допомоги водієві. Доступна центральна подушка безпеки, яка розкривається між передніми сідками і запобігає їхньому зіткненню при аварії.
Новий Austral став першою моделлю марки, яка буде доступна з пакетом Esprit Alpine , яка є пакетом RS Line . Він включає чорний декор, 20-дюймові колісні диски, синій прострочку в салоні, а також вставки «під вуглепластик» та металеві накладки на педалях.
Серійний випуск нових кросоверів буде налагоджений на заводі марки в іспанській Паленсії, де випускають нинішній Kadjar . Продажі на європейському ринку мають стартувати на четвертий квартал 2022 року.