КрАЗ-255Б – вантажний автомобіль підвищеної прохідності з прізвиськом “Місяцехід”

0
3265
UPG

КрАЗ-255Б – це вантажний автомобіль високої прохідності, що випускався з 1967 по 1994 роки на Кременчуцькому автомобільному заводі. Серед водіїв він мав прізвиська: «місяцехід», «лапотник», «лаптежник», «лапоть»

Машина мала колісну формулу 6х6, успадковану від базового прототипу – КрАЗ-214Б. Від нього ж машина отримала і базове компонування. При цьому вона отримала досконаліший «движок” ЯМЗ-238, а також шини широкого профілю, оснащені центральною системою регулювання тиску. Основним його призначенням було транспортування вантажу, а також особового складу радянської армії по обладнаних дорогах і бездоріжжі.

Кабіна вантажівки була розрахована на три посадочні місця і формувалася з дерев’яного каркаса, обшитого листовим металом.

Серед додаткового устаткування, що монтувалося на КрАЗ-255Б, можна відмітити:

– передпусковий підігрівач силового агрегату;

– центральна система регулювання тиску повітря в шинах;

– лебідка; – устаткування для перевезення лісу;

– зчіпний пристрій.

Говорячи про технічну складову машини, можна відмітити двохклапанний силовий агрегат ЯМЗ-238. Його потужність дорівнювала 240 кінським силам.

Зчеплення було також від ЯМЗ-238, що мало два диски. КПП узяли від ЯМЗ-236Н. Вона мала шість передач і була механічного типу.

Також вантажівка отримала роздавальну коробку механічного типу, що мала міжосьовий диференціал, а також коробку відбору потужності.

КрАЗ-255Б мав повний привід на усі три мости. Вони оснащувалися двоступінчатим редуктором і шарнірами рівних кутових швидкостей.

Підвіску вантажівка отримала ресорну, при цьому передня мала гідравлічні амортизатори-телескопи двосторонньої дії, а задня була збалансованого типу. Кермо оснащувалося гідравлічним підсилювачем поршневого типу.

Гальмівна система – барабанного типу з пневмоприводом, гальмо стоянки ж було барабанне, і воно впливало на механічну трансмісію.

У 1979 році була випущена модернізована версія цього автомобіля КрАЗ-255Б1. Вона мала незначні зміни в конструкції, а також роздільний привід гальм. «Косметично» мінялося світлотехнічне устаткування.

джерело

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.