Сузукі Джимні – малий 2- або 4-місний позашляховик. Його перевагами порівняно з усіма іншими моделями тут є відмінна прохідність завдяки легкості і компактності, а також суттєво нижча вартість. Другий ряд сидінь можна скласти в підлогу, отримавши при цьому ідеальний рівний майданчик – тоді доступними стають 377 літрів багажнику. В Європі Джимні продається лише в 2-місній версії.
1.5-літровий бензиновий атмосферник видає 102 к. с. У парі з ним може працювати як механічна 5-ступінчаста КПП, так і 4-швидкісний «автомат». Повний привід ALLGRIP PRO реалізований за схемою примусового підключення передньої осі, є також знижувальна передача (передавальне відношення – 1:2).
Ісузу MU-X або як його ще називають – «муха» – це великий практичний 7-місний позашляховик. Зверніть увагу, як високо розташовані передні фари – камінці з гравійки не дострибнуть, а гілки кущів у лісі – не дотягнуться.
Новий позашляховик Isuzu MU-X був розроблений на базі середньорозмірного пікапа D-Max. Обидві моделі мають спільну платформу Isuzu Dynamic Drive з новою рамою, яка жорсткіша і легша за попередню. Силова лінійка «мусі» дісталася від пікапа D-Max. Базовим буде 1,9-літровий турбодизель потужністю 150 к.с.. Також представлена версія і з 3,0-літровим турбодизелем 4JJ3, який розвиває 190 к.с.
Великий позашляховик Мітсубіші Паджеро Спорт має більш-менш терпимий дизайн у виконанні від ісландської компанії Arctic Trucks.
Технічно Паджеро Спорт залишився без змін. В його основі, як і раніше, рамна конструкція з двома поперечними важелями спереду і нерозрізним мостом на пружинах ззаду. Не змінився і повний привід, а саме система Super Select II (з блокуванням міжосьового диференціалу) з декількома позашляховими режимами: гравій, бруд/сніг, пісок і камінь. Останні впливають на роботу гальм, двигуна та трансмісії.
Тойота Форчунер – це великий 7-місний позашляховик. Другий ряд складається у пропорції 60:40, третій – 50:50. Об’єм багажника з піднятими задніми сидіннями становить 621 л, зі складеними – 1934 л. Для задніх пасажирів є окремі димарі, також Fortuner оснащений трьома 12-вольтовими розетками.
Форчунер залишається такою-собі утилітарною пропозицією бренду в ньому класі. Передній привід тут підключається примусово, є знижений ряд і блокування заднього диференціалу. Комплектується такий звір 2.8-літровим дизелем (204 к.с. та 500 Нм) від пікапа Хайлакс. Серед особливостей двигуна – холостий хід на рівні 680 об/хв, що дозволяє комфортніше рухатися бездоріжжям.
Тойота Ленд Крузер Прадо – дещо іншої породи авто. В першу чергу це 5-місний великий позашляховик, а опціональний третій ряд є скоріше для гострої необхідності. Зате Прадо може бути і 3-дверним – так зване «коротке» виконання.
Для Ленд Крузер Правдо пропонуються два бензинові мотори і один дизельний. Найслабший – бензиновий 2.7-літровий на 163 к. с.. Бензинова безнаддувна V-подібна «шістка» на 4 літри має віддачу 249 к. с. Турбодизель на 2.8 л розвиває 177к. с. З меншим бензиновим двигуном пропонують «механіку» на 6 швидкостей. Інші силові агрегати комплектують 6-ступінчастим «автоматом».
Джип Ренглер – культовий 3- або 5-дверний позашляховик. Ренглер із трьома дверима можна вибрати в одній із трьох модифікацій: Sport, Sport S або Rubicon. І якщо для базових версій система повного приводу – це Command Trac з жорстким підключенням переднього мосту, то для версії Rubicon доступна версія Rock-Track зі зниженим рядом (4:1) та «повзучим» режимом (84.1:1), а також – вперше на Wrangler – з автоматичним підключенням повного приводу. На додачу – блокування обох мостів Tru-Lock із електроприводом. Мотори: бензинові 2.0 турбо, 3.6 V6 на 270 та 290 к.с. відповідно. КПП – механічна на 6 або автоматична на 8 передач.
Мерседес-Бенц G-Клас – це дороговартісний 5-дверний позашляховик преміум-класу. Керованість і комфорт G-Класу більше не будуть нагадувати про своє армійське коріння, за відчуттями автомобіль поводиться ледь не як легковий. При тому кузов, як і раніше, змонтований на рамі, але вона теж повністю нова. Вперше у «кубіка» незалежна передня підвіска замість моста, рульова рейка з електропідсилювачем замість черв’ячного механізму та роздатка, агрегатована заодно з «автоматом». Задній міст залишився нерозрізним, але став симетричним, а в його підвісці – нова схема з чотирьох важелів.
Тойота Ленд Крузер – це повнорозмірний позашляховик на 5 або 7 місць. Нове покоління з індексом 300 має лише двигуни V6. Бензиновий з двома турбінами має об’єм 3.4 л (415 к. с.) і розганяє 2600-кілограмовий позашляховик до 100 км/год за 6.8 с. Дизельний з двома турбінами об’ємом 3.3 л (300 к. с., 700 Нм) дозволяє досягати першої «сотні» за трохи більше ніж 7 с. Найслабшим з доступних двигунів є бензиновий 4.0-літровий атмосферний (275 к. с.).
Форд Експедішн – це ще один повнорозмірний позашляховик, на 5, 7 або навіть 8 посадкових місць. В даному випадку мова піде про модель стандартної довжини і колісної бази. Машина пропонується лише з однією силовою установкою: це V-подібна 3.5-літрова шістка EcoBoost, на 375 або 400 к. с.. У парі з двигуном працює тільки 10-ступінчаста автоматична КПП. Є повний привід, примусове блокування муфти, знижувальна передача, а за доплату можна замовити блокування заднього міжколісного диференціала. Також з’явилася можливість вибору одного із семи їздових режимів для різних типів покриття.
Не Тахо, а саме Шевроле Субурбан! І от, чому: цей супер довгий повнорозмірний позашляховик можна взяти з 3.0-літровим дизелем Дюрамакс на 280 к.с. і переробити на дім на колесах! Тобто третій ряд скласти назавжди, зробивши рівну підлогу і облаштувавши там повноцінне спальне місце на 2 чолоівк. А попереду ще залишаться два ряди сидінь, тобто в такому стані автомобіль все одно буде 4- або 5-місним, залежно, чи на задньому ряду ви виберете два крісла, чи 3-місний диван. Доустановити ліхтарі-прожектори, бокову маркізу та електро плиту – і це виходить чудовий позашляховик-експедиційник / дім на колесах.
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю,…
Leave a Comment