Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і закликала до більш гнучких кліматичних вимог, які враховували б економічну ситуацію.
За словами глави Hyundai Europe Ксав’є Мартіне, очікування щодо частки електрокарів у 2025 році не справдилися: замість прогнозованих 31% ринок ЄС вийшов лише на 16%. На уповільнення зростання вплинули високі ціни на енергію, економічна нестабільність та геополітичні ризики. Покупці не поспішають інвестувати у дорогі електромобілі, а автовиробники, своєю чергою, потребують зрозумілої політики та стабільної підтримки.
Hyundai продовжить стратегію широкої лінійки – від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до гібридів та повністю електричних моделей. Частка електрокарів бренду на європейському ринку становить 19%, що трохи перевищує середній показник. Водночас компанія стикається зі зростанням витрат: попри збільшення продажів у третьому кварталі, операційний прибуток знизився на 30%, зокрема через американські мита.
Німеччина залишається головним ринком Hyundai у Європі, але вподобання покупців у різних країнах суттєво різняться: від компактних авто на півдні до потужніших моделей на німецькому ринку. Компанія робить акцент на дизайні, якості та розвитку преміального бренду Genesis. Водночас вирішено завершити виробництво моделі Hyundai i10, оскільки в майбутньому такі автомобілі зможуть існувати лише в електричному форматі. Її місце займе нова модель Inster, яка стане важливою пропозицією у сегменті міських авто.




