1. Suzuki Jimny
Сузукі Джимні – малий 2- або 4-місний позашляховик. Його перевагами порівняно з усіма іншими моделями тут є відмінна прохідність завдяки легкості і компактності, а також суттєво нижча вартість. Другий ряд сидінь можна скласти в підлогу, отримавши при цьому ідеальний рівний майданчик – тоді доступними стають 377 літрів багажнику. В Європі Джимні продається лише в 2-місній версії.
1.5-літровий бензиновий атмосферник видає 102 к. с. У парі з ним може працювати як механічна 5-ступінчаста КПП, так і 4-швидкісний «автомат». Повний привід ALLGRIP PRO реалізований за схемою примусового підключення передньої осі, є також знижувальна передача (передавальне відношення – 1:2).
2. Isuzu MU-X
Ісузу MU-X або як його ще називають – «муха» – це великий практичний 7-місний позашляховик. Зверніть увагу, як високо розташовані передні фари – камінці з гравійки не дострибнуть, а гілки кущів у лісі – не дотягнуться.
Новий позашляховик Isuzu MU-X був розроблений на базі середньорозмірного пікапа D-Max. Обидві моделі мають спільну платформу Isuzu Dynamic Drive з новою рамою, яка жорсткіша і легша за попередню. Силова лінійка «мусі» дісталася від пікапа D-Max. Базовим буде 1,9-літровий турбодизель потужністю 150 к.с.. Також представлена версія і з 3,0-літровим турбодизелем 4JJ3, який розвиває 190 к.с.
3. Mitsubishi Pajero Sport
Великий позашляховик Мітсубіші Паджеро Спорт має більш-менш терпимий дизайн у виконанні від ісландської компанії Arctic Trucks.
Технічно Паджеро Спорт залишився без змін. В його основі, як і раніше, рамна конструкція з двома поперечними важелями спереду і нерозрізним мостом на пружинах ззаду. Не змінився і повний привід, а саме система Super Select II (з блокуванням міжосьового диференціалу) з декількома позашляховими режимами: гравій, бруд/сніг, пісок і камінь. Останні впливають на роботу гальм, двигуна та трансмісії.
4. Toyota Fortuner
Тойота Форчунер – це великий 7-місний позашляховик. Другий ряд складається у пропорції 60:40, третій – 50:50. Об’єм багажника з піднятими задніми сидіннями становить 621 л, зі складеними – 1934 л. Для задніх пасажирів є окремі димарі, також Fortuner оснащений трьома 12-вольтовими розетками.
Форчунер залишається такою-собі утилітарною пропозицією бренду в ньому класі. Передній привід тут підключається примусово, є знижений ряд і блокування заднього диференціалу. Комплектується такий звір 2.8-літровим дизелем (204 к.с. та 500 Нм) від пікапа Хайлакс. Серед особливостей двигуна – холостий хід на рівні 680 об/хв, що дозволяє комфортніше рухатися бездоріжжям.
5. Toyota Land CruiserPrado
Тойота Ленд Крузер Прадо – дещо іншої породи авто. В першу чергу це 5-місний великий позашляховик, а опціональний третій ряд є скоріше для гострої необхідності. Зате Прадо може бути і 3-дверним – так зване «коротке» виконання.
Для Ленд Крузер Правдо пропонуються два бензинові мотори і один дизельний. Найслабший – бензиновий 2.7-літровий на 163 к. с.. Бензинова безнаддувна V-подібна «шістка» на 4 літри має віддачу 249 к. с. Турбодизель на 2.8 л розвиває 177к. с. З меншим бензиновим двигуном пропонують «механіку» на 6 швидкостей. Інші силові агрегати комплектують 6-ступінчастим «автоматом».
6. Jeep Wrangler
Джип Ренглер – культовий 3- або 5-дверний позашляховик. Ренглер із трьома дверима можна вибрати в одній із трьох модифікацій: Sport, Sport S або Rubicon. І якщо для базових версій система повного приводу – це Command Trac з жорстким підключенням переднього мосту, то для версії Rubicon доступна версія Rock-Track зі зниженим рядом (4:1) та «повзучим» режимом (84.1:1), а також – вперше на Wrangler – з автоматичним підключенням повного приводу. На додачу – блокування обох мостів Tru-Lock із електроприводом. Мотори: бензинові 2.0 турбо, 3.6 V6 на 270 та 290 к.с. відповідно. КПП – механічна на 6 або автоматична на 8 передач.
7. Mercedes-Benz G-class
Мерседес-Бенц G-Клас – це дороговартісний 5-дверний позашляховик преміум-класу. Керованість і комфорт G-Класу більше не будуть нагадувати про своє армійське коріння, за відчуттями автомобіль поводиться ледь не як легковий. При тому кузов, як і раніше, змонтований на рамі, але вона теж повністю нова. Вперше у «кубіка» незалежна передня підвіска замість моста, рульова рейка з електропідсилювачем замість черв’ячного механізму та роздатка, агрегатована заодно з «автоматом». Задній міст залишився нерозрізним, але став симетричним, а в його підвісці – нова схема з чотирьох важелів.
8. Toyota Land Cruiser
Тойота Ленд Крузер – це повнорозмірний позашляховик на 5 або 7 місць. Нове покоління з індексом 300 має лише двигуни V6. Бензиновий з двома турбінами має об’єм 3.4 л (415 к. с.) і розганяє 2600-кілограмовий позашляховик до 100 км/год за 6.8 с. Дизельний з двома турбінами об’ємом 3.3 л (300 к. с., 700 Нм) дозволяє досягати першої «сотні» за трохи більше ніж 7 с. Найслабшим з доступних двигунів є бензиновий 4.0-літровий атмосферний (275 к. с.).
9. Ford Expedition
Форд Експедішн – це ще один повнорозмірний позашляховик, на 5, 7 або навіть 8 посадкових місць. В даному випадку мова піде про модель стандартної довжини і колісної бази. Машина пропонується лише з однією силовою установкою: це V-подібна 3.5-літрова шістка EcoBoost, на 375 або 400 к. с.. У парі з двигуном працює тільки 10-ступінчаста автоматична КПП. Є повний привід, примусове блокування муфти, знижувальна передача, а за доплату можна замовити блокування заднього міжколісного диференціала. Також з’явилася можливість вибору одного із семи їздових режимів для різних типів покриття.
10. Chevrolet Suburban
Не Тахо, а саме Шевроле Субурбан! І от, чому: цей супер довгий повнорозмірний позашляховик можна взяти з 3.0-літровим дизелем Дюрамакс на 280 к.с. і переробити на дім на колесах! Тобто третій ряд скласти назавжди, зробивши рівну підлогу і облаштувавши там повноцінне спальне місце на 2 чолоівк. А попереду ще залишаться два ряди сидінь, тобто в такому стані автомобіль все одно буде 4- або 5-місним, залежно, чи на задньому ряду ви виберете два крісла, чи 3-місний диван. Доустановити ліхтарі-прожектори, бокову маркізу та електро плиту – і це виходить чудовий позашляховик-експедиційник / дім на колесах.