Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і закликала до більш гнучких кліматичних вимог, які враховували б економічну ситуацію.
За словами глави Hyundai Europe Ксав’є Мартіне, очікування щодо частки електрокарів у 2025 році не справдилися: замість прогнозованих 31% ринок ЄС вийшов лише на 16%. На уповільнення зростання вплинули високі ціни на енергію, економічна нестабільність та геополітичні ризики. Покупці не поспішають інвестувати у дорогі електромобілі, а автовиробники, своєю чергою, потребують зрозумілої політики та стабільної підтримки.
Hyundai продовжить стратегію широкої лінійки – від традиційних двигунів внутрішнього згоряння до гібридів та повністю електричних моделей. Частка електрокарів бренду на європейському ринку становить 19%, що трохи перевищує середній показник. Водночас компанія стикається зі зростанням витрат: попри збільшення продажів у третьому кварталі, операційний прибуток знизився на 30%, зокрема через американські мита.
Німеччина залишається головним ринком Hyundai у Європі, але вподобання покупців у різних країнах суттєво різняться: від компактних авто на півдні до потужніших моделей на німецькому ринку. Компанія робить акцент на дизайні, якості та розвитку преміального бренду Genesis. Водночас вирішено завершити виробництво моделі Hyundai i10, оскільки в майбутньому такі автомобілі зможуть існувати лише в електричному форматі. Її місце займе нова модель Inster, яка стане важливою пропозицією у сегменті міських авто.
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Leave a Comment