Експериментальна батарея забезпечила запас ходу Tesla Model S понад 1200 км.

0
479

Стартап під назвою ONE (Our Next Energy) з Мічігану, який розробляє нові акумулятори, випробував свою нову продукцію на електрокарі Tesla Model S. Як пише видання InsideEVs, п’ятидверка з альтернативною батареєю змогла подолати 752 милі (1 тис. 210 км) циклі, але в диностенді запас ходу електромобіля виявився ще вище. При цьому акумуляторний відсік Model S для встановлення нової батареї не довелося переробляти.

Базою для експерименту став електрокар Tesla Model S у виконанні Long Range Plus. Така версія комплектується 103,9-кіловатним акумулятором та зможе подолати до 647 км на одній зарядці. Інженери фірми ONE змогли розмістити у штатному просторі електрокара батарею на 207,3 кВт·год, покращивши параметри Model S практично вдвічі.

Дорожні випробування проводилися на дорогах Мічигана: середня швидкість руху експериментальної версії Model S склала 88 км/год. Встановивши електрокар на диностенд і поставивши ту ж швидкість, фахівці отримали результат в 1420 км пробігу на одній зарядці.

Зараз читають  Експертами складено список найкращих кросоверів 2021 року

У керівництві компанії ONE запевняють, що зараз розробники електричних машин, проектуючи батареї, не враховують важливість зберігати певну кількість енергії на випадок «екстремальних» ситуацій: наприклад, рухи по гористій місцевості або в погану погоду, а також буксирування причепів. При цьому подібна дорожня ситуація може знизити номінальний запас ходу електрокара приблизно на третину. Експериментальна батарея отримала назву Gemini , але її технологія ще не закінчена. Стартап планує розпочати випуск нових акумуляторів лише у 2023 році.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.