ТОП-10 найкращих нових машин для водія-початківця

1
787

Британське видання CAR Magazine склало рейтинг найбільш підходящих юним водіям моделей автомобілів. Усі вони повинні бути відносно недорогими в експлуатації та легкими у керуванні в умовах міста. Таких було зібрано десятка і ми в uamotors готові розповісти про них декілька речень далі…

Ford Fiesta

Навчилися паралельно паркуватися та їхати назад по дзеркалах і парктроніку?. Тепер настав час насолоджуватися водінням, до чого Ford Fiesta щиро заохочує. Британський бестселер правильно розбирає цілі: він безпечний (п’ять зірок Euro NCAP), місткий, економічний і наповнений гаджетами. Бадьорі двигуни Ecoboost, різке рульове управління та відносно комфортне шасі також додають відчуття дорогої речі. Ви будете насолоджуватися кожною звивистою дорогою і кожною кільцевою розв’язкою, навіть якщо ви так і не навчилися їхати назад, розвернувшись.

Toyota Yaris

Сучасні молоді водії, мабуть, більше турбуються про екологію, ніж про розгін 0-100 км/год. Нижче в цьому списку знайдеться місце і електрокарам, але новий Yaris, як гібрид, є більш універсальним. Його поєднання трициліндрового бензинового двигуна та електродвигуна має 114 к.с. і рівень викидів CO2 лише від 86 г/км. І, як типовий «самозарядний гібрид» Toyota, він ніколи не потребує підключення – важливо, якщо немає можливості підключати в розетку кабель.

Volkswagen Up

Важко повірити, що перший Volkswagen Up був випущений у 2011 році. Багато чого змінилося за десятиліття, але Up залишається еталонним міським автомобілем. Його чіткий дизайн та хороша ергономіка, відносно тяговиті двигуни, салонний простір та жваве кермо просто ніскільки не постаріли. І хоча його брат SEAT Mii став лише електричним, Up все ще доступний з бензиновим двигуном.

Dacia Sandero

Говорячи про доступну ціну… Dacia Sandero є найдешевшим новим автомобілем у Великій Британії! Новий Sandero заснований на платформі CMF-B нинішнього Renault Clio, тому він цілком сучасний ззовні і всередні. В комплектації Comfort ви отримаєте 8-дюймовий сенсорний екран з навігацією, а також підключення Apple CarPlay і Android Auto. І, до речі, в салоні більше простору, ніж в Кліо.

Hyundai i10

Водії-ентузіасти віддадуть перевагу Volkswagen Up, але i10 відбивається завдяки кращим технологіям, більш широкому вибору двигунів і п’ятирічній гарантії Hyundai з необмеженим пробігом. Небагато автомобілів так безболісно впишуться у ваше життя. 66-сильний 1,0-літровий бензиновий двигун забезпечує розгін від 0 до 100 км/год за 14,6 секунди і мізерну витрату палива. Але англійці радять вибрати механічну КПП, бо автоматична (робот) тут – жахлива.

Peugeot 208

Пежо 208 і Opel Corsa — як брати від різних матерів. Проте Peugeot має характер, якого не вистачає ванільному Опелю. Журнал CAR оцінив його «на дві сходинки вище будь-якого корейського чи японського конкурента за дизайном, динамікою та довершеністю». Стилістика тут, звісно, ​​опирається на класичний 205: мабуть, найкращий суперміні всіх часів. І салон 208 має вау-фактор, з 3D панеллю приладів та шикарними перемикачами в стилі клавіш піаніно.

Renault Clio

Renault – чудовий універсальний автомобіль, ще й за привабливою ціною. Кліо практичний завдяки найбільшому багажнику в класі, та й інформаційно-розважальна система тут першокласна. Безпека також є сильною стороною: п’ятизірковий рейтинг Euro NCAP + системи попередження про виїзд зі смуги руху та екстреного гальмування з розпізнаванням пішоходів є вже «в базі».

Ford Puma

Puma виглядає як Porsche Macan після кип’ятіння, а їздить як 911 GT3. Гаразд, це був жарт! Перейдемо до серйознішої тези. Не всі починають своє водіння молодими, вільними та самотніми – може знадобитися перша машина відразу для сім’ї. Якщо так, то Ford Puma – це вибір CAR Magazine. 1,0-літровий двигун потужністю 125 к.с., який використовує м’яку гібридну технологію для розгону від 0 до 100 км/год за 9,8 с. – вибір більшості. І так, Пума все ж їздить дуже класно, краще більшості в класі.

SEAT Mii Electric

Чи є сенс в електромобілі на роль першої «тачки»? Якщо є можливість більше заплатити з самого початку за машину, а також є де його заряджати вдома – тоді так, ще й який! Електромобілі прості в управлінні, без КПП і часто мають технологію керування взагалі за допомогою лише однієї педалі. Електрика також значно дешевша за бензин, а обслуговування менше, ніж у звичайного автомобіля – бо менше робочих частин. Страховка може стати каменем спотикання, тому подумайте ще про це, перш ніж купувати SEAT Mii замість ідентичного Фольксвагена Up.

FIAT 500e

Усі дуже люблять ФІАТ 500. Запущена у 2007 році реінкарнація 500 врятувала виробника від фінансового краху, а потім породила пару товстеньких двоюрідних братів (500L, 500X), жоден з яких не був близьким до звичайного за успіхом. Друге покоління сучасного 500 стало винятково електрокаром. Більш потужна версія може проїжджати до 320 км, слабша – до 180-ти. Є також версія з зсувним дахом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!