В останні роки автомобільна промисловість суттєво постраждала на тлі кризи чипів та коронавірусної пандемії. Виробничі проблеми на авторинку призвели до дефіциту нових авто, змусивши споживачів купувати машини з пробігом. Проте експерти стверджують, що деякі моделі залишаються незатребуваними навіть у кризу.
Дослідження компанії ISeeCars, яке було проведене на американському ринку в листопаді, свідчить, що певні авто продаються у середньому 42,8 дня, а є такі, що дилери не здатні реалізувати істотно довше.
Лідирують у цьому списку – седани і хетчбеки південнокорейської компанії Kia Rio. Такі авто дилери не можуть продати у середньому 219 днів. Навіть попри привабливу ціну у 16 557 доларів.
На другому місці – лідер з-поміж кросоверів Mitsubishi Outlander Sport. На його продаж якого йде близько 207,6 дня. Вартість – понад 25,4 тисячі доларів.
На третьому місці – Acura TLX. Спортивний седан преміум-класу компанії American Honda Motor Co. Його продають 196,2 дня. Ціна – 46,49 тисячі доларів.
Далі йдуть такі авто:
- Nissan murano – 167,7 дня;
- Alfa Romeo Giulia – 138;
- Mitsubishi Eclipse Cross -132,1;
- Mercedes-Benz C-Class – 127,1;
- Infiniti Q50 -123,3;
- Nissan Titan – 116,3;
- Chevrolet Bolt EV – 109;