Авто

Mercedes-Benz E-Class 2022 року дебютує з потужним та економічним дизельним двигуном

Поточне покоління, відоме як W213, добігає кінця, і німці не вкладатимуть багато засобів, крім більш ефективного дизельного двигуна. Доступний на початку січня 2022 року, він принесе більшу частину продажів. Нещодавно ми побачили серійні прототипи нового покоління Mercedes E-Class, що знаходяться на фінальній стадії розробки.

Незважаючи на цю деталь, у моделі W214, як її називають усередині компанії, попереду довга програма випробувань, які не завершаться приблизно за рік. Умова, яка не завадить зірковому бренду продовжувати інвестувати в цю модель, незважаючи на припинення її виробництва, що наближається.

Будьте обережні, оновлення моделі – це не великі вкладення, а одна із звичайних модифікацій, які дозволять їй зайняти більш помітне становище на ринку. E-Class 2022 буде більш ефективним, оскільки виробник вирішив запропонувати новий дизельний двигун у варіанті E 220 d, однією з версій, яка акумулює значну частину продажів і є однією з найбільш збалансованих у дизельному діапазоні. Доступний як у кузові седан, так і універсал і навіть з повним приводом 4MATIC.

Насправді це не дизельний двигун нового покоління, але це капітальний ремонт 2,0-літрового бітурбованого чотирициліндрового блоку, який пропонується в E 300 d. На відміну від цього, силовий блок молодшої версії має один турбонагнітач замість двох і новий стартер-генератор на 48, вбудований в 9-ступінчасту автоматичну коробку передач 9G-Tronic. Пристрій, що дозволяє запускати двигун швидше, по-перше, перебуваючи безпосередньо на колінчастому валу, а по-друге, тому, що він був підключений безпосередньо до 48-вольтовий електродвигун.

Що стосується продуктивності, це також цікавіше, оскільки максимальна потужність була збільшена з колишніх 194 к.с. до приблизно 200 к.с., і момент двигуна, що крутить, також змінився з 400 Нм до 440 Нм. Невелике збільшення стало можливим завдяки підвищенню тиску в системі прямого упорскування до 2700 бар. Крім того, за короткий час, всього за кілька секунд, вбудований стартер-генератор на 48 В може забезпечити додаткові 20 л. і 180 Нм, доступні тільки при повністю відкритій дросельній заслінці в деяких випадках.

У продажу з початку січня 2022 Mercedes також скористався можливістю, щоб перевірити систему очищення вихлопних газів. Німецький бренд приєднався до Volkswagen, зробивши ставку на технологію подвійного впорскування AdBlue, тому оновлений дизельний двигун має два каталізатори SCR, які виконують окремі та незалежні впорски для зниження викидів NOX.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025

Toyota Land Cruiser 300 може отримати підключуваний гібрид

Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…

02.10.2025

Водіям пояснили, для чого насправді потрібний ручник в автомобілі з АКПП

Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…

02.10.2025

BMW пропонує преміальні опції та новий колір для 2, 4 і 5 серій у Європі

Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…

02.10.2025

Як виглядає мотор Toyota з пробігом понад 680 тис. км (ФОТО)

Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…

02.10.2025

Названо автомобілі які без проблем долають понад 400 тис. км

У сучасному автосвіті пробіг у 200 тисяч кілометрів уже вважається значним, а коли йдеться про…

02.10.2025