Mercedes-Benz E-Class 2022 року дебютує з потужним та економічним дизельним двигуном

Зірковий бренд готує останній ривок Mercedes E-Class.

0
109

Поточне покоління, відоме як W213, добігає кінця, і німці не вкладатимуть багато засобів, крім більш ефективного дизельного двигуна. Доступний на початку січня 2022 року, він принесе більшу частину продажів. Нещодавно ми побачили серійні прототипи нового покоління Mercedes E-Class, що знаходяться на фінальній стадії розробки.

Незважаючи на цю деталь, у моделі W214, як її називають усередині компанії, попереду довга програма випробувань, які не завершаться приблизно за рік. Умова, яка не завадить зірковому бренду продовжувати інвестувати в цю модель, незважаючи на припинення її виробництва, що наближається.

Будьте обережні, оновлення моделі – це не великі вкладення, а одна із звичайних модифікацій, які дозволять їй зайняти більш помітне становище на ринку. E-Class 2022 буде більш ефективним, оскільки виробник вирішив запропонувати новий дизельний двигун у варіанті E 220 d, однією з версій, яка акумулює значну частину продажів і є однією з найбільш збалансованих у дизельному діапазоні. Доступний як у кузові седан, так і універсал і навіть з повним приводом 4MATIC.

Насправді це не дизельний двигун нового покоління, але це капітальний ремонт 2,0-літрового бітурбованого чотирициліндрового блоку, який пропонується в E 300 d. На відміну від цього, силовий блок молодшої версії має один турбонагнітач замість двох і новий стартер-генератор на 48, вбудований в 9-ступінчасту автоматичну коробку передач 9G-Tronic. Пристрій, що дозволяє запускати двигун швидше, по-перше, перебуваючи безпосередньо на колінчастому валу, а по-друге, тому, що він був підключений безпосередньо до 48-вольтовий електродвигун.

Зараз читають  Mercedes-Benz презентував свій новий концепт EQXX

Що стосується продуктивності, це також цікавіше, оскільки максимальна потужність була збільшена з колишніх 194 к.с. до приблизно 200 к.с., і момент двигуна, що крутить, також змінився з 400 Нм до 440 Нм. Невелике збільшення стало можливим завдяки підвищенню тиску в системі прямого упорскування до 2700 бар. Крім того, за короткий час, всього за кілька секунд, вбудований стартер-генератор на 48 В може забезпечити додаткові 20 л. і 180 Нм, доступні тільки при повністю відкритій дросельній заслінці в деяких випадках.

У продажу з початку січня 2022 Mercedes також скористався можливістю, щоб перевірити систему очищення вихлопних газів. Німецький бренд приєднався до Volkswagen, зробивши ставку на технологію подвійного впорскування AdBlue, тому оновлений дизельний двигун має два каталізатори SCR, які виконують окремі та незалежні впорски для зниження викидів NOX.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.