Toyota розпочала продажі найдешевшого електричного автомобіля бренду

0
454

Перегони в електрифікації легкового транспорту змушують світові автомобільні компанії оновлювати свій модельний ряд. Днями, двомісна електрична субкомпактна модель Toyota C+pod надійшла у продаж у себе на батьківщині. Електромобіль є найменшим і найбюджетнішим у всій модельній гамі японського виробника.

Екстер’єр

Що стосується зовнішності моделі, то тут можна відзначити масивний передок, звужені фари, широкі дверні прорізи і похилий дах на вертикальних стійках.

Розміри машини в довжину становлять 2490 мм, завширшки – 1290 мм, а висота – 1550 мм.

У салоні електрокара можна звернути увагу на відсутність центральної консолі, замість якої розмістився компактний блок керування різними функціями. Панель приладів виведена на торпедо, а замість бардачка є невелика ніша. Оздоблювальні матеріали скромні, але зносостійкі.

Технічні характеристики

Дальнобійність електрокара становить 150 кілометрів, а зарядка займає щонайменше п’ять годин часу. Вага електрокара становить лише 670 кг, і завдяки цьому він здатний розганятися до граничної швидкості 60 км/год.

Зараз читають  Tesla Model 2 2023: все, що ми знаємо про новий компактний електромобіль

Електромотор моделі розташований у районі задньої колісної осі. Він розвиває потужність майже 13 кінських сил і обертаючий момент до 56 Нм. Місткість силової батареї дорівнює трохи більше 9 кВт/год.

Ціна

На японському ринку електромобіль Toyota C+pod продається у перерахунку на долари за 14-16 тисяч, залежно від комплектації.

У базовому оснащенні набір функціоналу дуже невеликий – відсутній кондиціонер та електричні склопідйомники. Проте, все це і не лише, можна замовити окремою опцією.

У народі цей міський електромобіль вже назвали альтернативою субкомпактної моделі Smart. Але це і не дивно, крім своїх компактних габаритів, машина привертає до себе увагу відмінною маневреністю та цілком симпатичним зовнішнім виглядом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.