Авто

У Китаї з’ясували, які популярні моделі електрокарів краще підійдуть для морозу

Share

Ні для кого не секрет, що на морозі акумулятори смартфонів розряджаються помітно швидше, ніж за нормальних умов. Те саме відбувається і з батареями електричних автомобілів. У зв’язку з цим китайські журналісти вирішили з’ясувати, які електрокари більше пристосовані для експлуатації за температури нижче -20 градусів.

У тестуванні взяло участь 40 електрифікованих моделей. Для випробувань машини було привезено на територію Внутрішньої Монголії. Електрокари повністю зарядили, вибрали економічний режим руху, максимальний рівень рекуперації, посадили всередину водія та одного пасажира та встановили клімат-контроль на 24 градуси.

Зазначається, що водії намагалися вести автомобілі плавно, а коли заряд падав до 0%, екіпаж фіксував пробіг та порівнював його з паспортними даними. Цікаво, що всі автомобілі, що приймали в дослідженні, мали різну ємність акумуляторів, але в результатах тестування враховувалися тільки реальні дані пробігу.

За результатами випробувань десятка лідерів виглядає так: перше місце дісталося моделі Nio EC6, за нею слідують Xiaopeng P7, Zeekr 001, Nezha U, Gaohe HiPhi X, GAC Aion Y, Tesla Model Y, Geely Geometry C, Audi e-Tron та Volkswagen ID.4X .

Варто сказати, що реальний запас ходу дуже серйозно відрізнявся від заявленого. Так, лідер рейтингу показав приблизно 50% від паспортного запасу – 337 км проти 615 км. При цьому найпопулярніший у Китаї електрокар Hongguang Mini EV показав найкращий результат у цій сфері – він проїхав 100 км при заявлених 170 км.

З цікавих результатів також варто відзначити, що Porsche Taycan опинився лише на 20-му місці з показником 226 кілометрів, Tesla Model 3 вдалося проїхати лише 200 км, а замкнули рейтинг три гібриди: BMW 5-Series PHEV, Honda CR-V PHEV і Jeep Wrangler 4xe, при цьому запас ходу останнього позашляховика не вказується взагалі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025