У Китаї з’ясували, які популярні моделі електрокарів краще підійдуть для морозу

Дослідження провели профільні китайські журналісти.

0
1360

Ні для кого не секрет, що на морозі акумулятори смартфонів розряджаються помітно швидше, ніж за нормальних умов. Те саме відбувається і з батареями електричних автомобілів. У зв’язку з цим китайські журналісти вирішили з’ясувати, які електрокари більше пристосовані для експлуатації за температури нижче -20 градусів.

У тестуванні взяло участь 40 електрифікованих моделей. Для випробувань машини було привезено на територію Внутрішньої Монголії. Електрокари повністю зарядили, вибрали економічний режим руху, максимальний рівень рекуперації, посадили всередину водія та одного пасажира та встановили клімат-контроль на 24 градуси.

Зазначається, що водії намагалися вести автомобілі плавно, а коли заряд падав до 0%, екіпаж фіксував пробіг та порівнював його з паспортними даними. Цікаво, що всі автомобілі, що приймали в дослідженні, мали різну ємність акумуляторів, але в результатах тестування враховувалися тільки реальні дані пробігу.

За результатами випробувань десятка лідерів виглядає так: перше місце дісталося моделі Nio EC6, за нею слідують Xiaopeng P7, Zeekr 001, Nezha U, Gaohe HiPhi X, GAC Aion Y, Tesla Model Y, Geely Geometry C, Audi e-Tron та Volkswagen ID.4X .

Варто сказати, що реальний запас ходу дуже серйозно відрізнявся від заявленого. Так, лідер рейтингу показав приблизно 50% від паспортного запасу – 337 км проти 615 км. При цьому найпопулярніший у Китаї електрокар Hongguang Mini EV показав найкращий результат у цій сфері – він проїхав 100 км при заявлених 170 км.

З цікавих результатів також варто відзначити, що Porsche Taycan опинився лише на 20-му місці з показником 226 кілометрів, Tesla Model 3 вдалося проїхати лише 200 км, а замкнули рейтинг три гібриди: BMW 5-Series PHEV, Honda CR-V PHEV і Jeep Wrangler 4xe, при цьому запас ходу останнього позашляховика не вказується взагалі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!