Дослідження індексу задоволеності клієнтів у США показало, що власники автомобілів Honda найбільше задоволені своїми автомобілями. Рейтинг ACSI Automobile Study 2020-2021 був складений на основі опитування 4888 випадково обраних клієнтів цього літа.
Учасники опитування мали оцінити свій досвід роботи з великими автомобільними брендами з оцінками від 0 до 100. Перше місце зайняла Honda з оцінкою 82/100, що на 4% більше, ніж у тому ж таки опитуванні в 2020 році. Далі йде BMW 81/100 (також покращення на 4%), а третє місце у Lexus з 81/100 (-1%). Той самий результат у Subaru, де поліпшення становить 3%.
Середній результат для автомобільної промисловості – 78/100, що показали Audi, RAM, Hyundai, Mazda та Toyota.
У Mitsubishi (71/100) зниження становить 8%, а Chrysler, який посів останнє місце (70/100), різниця становить 4% порівняно з минулим роком.
У дослідженні аналізуються безпека автомобіля, надійність, ходові якості, зовнішній вигляд, комфорт, інтер’єр, якість мобільних додатків, надійність мобільних додатків, задоволеність веб-сайтом виробника, технології, пробіг та гарантія. Задоволеність клієнтів практично за всіма цими напрямками знизилася у 2021 році порівняно з минулим роком, за винятком показників пробігу та гарантії, що залишилися колишніми.
Занедбаний торговий центр поступово заповнюється автомобілями Tesla, що викликає питання про рівень попиту на них.…
Компактні кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні - як на ринку нових авто,…
Перша генерація популярного серед сімейних автовласників кросовера Toyota Highlander з'явилася на світ на початку цього…
Несумлінні продавці часто скручують пробіг уживаних автомобілів, намагаючись приховати справжній стан машини. Але навіть після…
У свіжому рейтингу найбільш американських автомобілів від Cars.com лідирують електрокари. Перші чотири позиції посіли моделі…
У Львівській громаді стартували профілактичні рейди, під час яких офіцери громади разом із мотопатрулем відвідують…
Leave a Comment