Дослідження індексу задоволеності клієнтів у США показало, що власники автомобілів Honda найбільше задоволені своїми автомобілями. Рейтинг ACSI Automobile Study 2020-2021 був складений на основі опитування 4888 випадково обраних клієнтів цього літа.
Учасники опитування мали оцінити свій досвід роботи з великими автомобільними брендами з оцінками від 0 до 100. Перше місце зайняла Honda з оцінкою 82/100, що на 4% більше, ніж у тому ж таки опитуванні в 2020 році. Далі йде BMW 81/100 (також покращення на 4%), а третє місце у Lexus з 81/100 (-1%). Той самий результат у Subaru, де поліпшення становить 3%.
Середній результат для автомобільної промисловості – 78/100, що показали Audi, RAM, Hyundai, Mazda та Toyota.
У Mitsubishi (71/100) зниження становить 8%, а Chrysler, який посів останнє місце (70/100), різниця становить 4% порівняно з минулим роком.
У дослідженні аналізуються безпека автомобіля, надійність, ходові якості, зовнішній вигляд, комфорт, інтер’єр, якість мобільних додатків, надійність мобільних додатків, задоволеність веб-сайтом виробника, технології, пробіг та гарантія. Задоволеність клієнтів практично за всіма цими напрямками знизилася у 2021 році порівняно з минулим роком, за винятком показників пробігу та гарантії, що залишилися колишніми.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment