Дослідження індексу задоволеності клієнтів у США показало, що власники автомобілів Honda найбільше задоволені своїми автомобілями. Рейтинг ACSI Automobile Study 2020-2021 був складений на основі опитування 4888 випадково обраних клієнтів цього літа.
Учасники опитування мали оцінити свій досвід роботи з великими автомобільними брендами з оцінками від 0 до 100. Перше місце зайняла Honda з оцінкою 82/100, що на 4% більше, ніж у тому ж таки опитуванні в 2020 році. Далі йде BMW 81/100 (також покращення на 4%), а третє місце у Lexus з 81/100 (-1%). Той самий результат у Subaru, де поліпшення становить 3%.
Середній результат для автомобільної промисловості – 78/100, що показали Audi, RAM, Hyundai, Mazda та Toyota.
У Mitsubishi (71/100) зниження становить 8%, а Chrysler, який посів останнє місце (70/100), різниця становить 4% порівняно з минулим роком.
У дослідженні аналізуються безпека автомобіля, надійність, ходові якості, зовнішній вигляд, комфорт, інтер’єр, якість мобільних додатків, надійність мобільних додатків, задоволеність веб-сайтом виробника, технології, пробіг та гарантія. Задоволеність клієнтів практично за всіма цими напрямками знизилася у 2021 році порівняно з минулим роком, за винятком показників пробігу та гарантії, що залишилися колишніми.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment