Дослідження індексу задоволеності клієнтів у США показало, що власники автомобілів Honda найбільше задоволені своїми автомобілями. Рейтинг ACSI Automobile Study 2020-2021 був складений на основі опитування 4888 випадково обраних клієнтів цього літа.
Учасники опитування мали оцінити свій досвід роботи з великими автомобільними брендами з оцінками від 0 до 100. Перше місце зайняла Honda з оцінкою 82/100, що на 4% більше, ніж у тому ж таки опитуванні в 2020 році. Далі йде BMW 81/100 (також покращення на 4%), а третє місце у Lexus з 81/100 (-1%). Той самий результат у Subaru, де поліпшення становить 3%.
Середній результат для автомобільної промисловості – 78/100, що показали Audi, RAM, Hyundai, Mazda та Toyota.
У Mitsubishi (71/100) зниження становить 8%, а Chrysler, який посів останнє місце (70/100), різниця становить 4% порівняно з минулим роком.
У дослідженні аналізуються безпека автомобіля, надійність, ходові якості, зовнішній вигляд, комфорт, інтер’єр, якість мобільних додатків, надійність мобільних додатків, задоволеність веб-сайтом виробника, технології, пробіг та гарантія. Задоволеність клієнтів практично за всіма цими напрямками знизилася у 2021 році порівняно з минулим роком, за винятком показників пробігу та гарантії, що залишилися колишніми.
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Ferrari вже давно експериментує з електрифікацією своїх автомобілів, але досі не представила жодного чистого електрокара.…
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Leave a Comment