Дослідження індексу задоволеності клієнтів у США показало, що власники автомобілів Honda найбільше задоволені своїми автомобілями. Рейтинг ACSI Automobile Study 2020-2021 був складений на основі опитування 4888 випадково обраних клієнтів цього літа.
Учасники опитування мали оцінити свій досвід роботи з великими автомобільними брендами з оцінками від 0 до 100. Перше місце зайняла Honda з оцінкою 82/100, що на 4% більше, ніж у тому ж таки опитуванні в 2020 році. Далі йде BMW 81/100 (також покращення на 4%), а третє місце у Lexus з 81/100 (-1%). Той самий результат у Subaru, де поліпшення становить 3%.
Середній результат для автомобільної промисловості – 78/100, що показали Audi, RAM, Hyundai, Mazda та Toyota.
У Mitsubishi (71/100) зниження становить 8%, а Chrysler, який посів останнє місце (70/100), різниця становить 4% порівняно з минулим роком.
У дослідженні аналізуються безпека автомобіля, надійність, ходові якості, зовнішній вигляд, комфорт, інтер’єр, якість мобільних додатків, надійність мобільних додатків, задоволеність веб-сайтом виробника, технології, пробіг та гарантія. Задоволеність клієнтів практично за всіма цими напрямками знизилася у 2021 році порівняно з минулим роком, за винятком показників пробігу та гарантії, що залишилися колишніми.
Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає,…
Багато людей досі сумніваються, що заряджання електромобілів може бути швидким процесом. Однак сучасні технології роблять…
З 21 грудня патрульна поліція України розширює використання портативних приладів TruCAM для контролю швидкості на…
Французький автовиробник офіційно оголосив про повернення легендарного хетчбека Renault 5 Turbo, представивши електричну модель Renault…
Попасти в ДТП – це завжди величезний стрес. Я розумію, як після такого руки тягнуться…
Volkswagen Tiguan L Pro – це спеціальна версія кросовера, призначена для китайського ринку, де офіційно…
Leave a Comment