Огляд Nissan Ariya 2022 – нове бачення ідеального кросовера-електрокару від японців? Ціни

0
261

Пам’ятаєте, з чого все почалося? У 2010 році дебютував хетчбек Nissan Leaf – один з перших масових електрокарів на глобальному ринку. Та що там масових, з часом Leaf став найбільш продаваним електрокаром у світі. У 2017 році дебютувало наступне покоління електричного хетчбека, хоча воно вже не змогло повторити настільки разючий успіх попередника. Зрештою, це була скоріше мега глибока модернізація оригінального «Ліфа», аніж повністю нова розробка. За десять років інші автокомпанії створили свої електрокари, які виявилися досконалішими за Nissan Leaf 2 покоління у тому чи іншому аспекті. І хоч це не заважає культовому у свій час електро-хетчбеку продаватися і сьогодні – до речі, версія Leaf + має пристойний запас ходу в 385 км за WLTP – Ніссану однозначно потрібна була нова машина. Така, яка би знову показала усім, хто тут головний! Втім, весь цей час японці не сиділи склавши руки і таки розробили своє бачення ідеального електрокару як на 2022 рік – абсолютно новий сімейний кросовер Nissan Ariya.

Як уже відомо, не так давно на автосалоні в Лос-Анджелесі японський автогігант Nissan Motor Co. оголосив ціни на початкову лінійку повністю нового електричного кросовера Ariya. Вартість провідного електромобіля компанії починається від 46 000 доларів за комплектацію Ariya Venture+ з переднім приводом. Клієнти в США та Канаді також можуть забронювати свій автомобіль сьогодні через веб-сайт Nissan. Там їм буде запропоновано сконфігурувати автомобіль (вибрати комплектацію та опції, які вам треба) і внести заставу в розмірі 500 доларів США після створення облікового запису MyNissan.

Після того, як ваше замовлення буде виконано та автомобіль зберуть на заводі в Японії, останній буде доставлений до дилера Nissan і процес покупки може бути завершений або онлайн, або особисто. Перші 10 000 бронювань, зроблені до 31 січня 2022 року, також отримають право на безкоштовне дворічне членство в клубі «EVgo» і 500 доларів США на оплату кредитів до 8 000 км проїзду на електромобілі «Ніссан Арія».

«Цілковито новий сімейний кросовер Ariya є втіленням нового підходу Nissan, і тепер клієнти зможуть у цьому переконатися, будучи одними з перших, хто зарезервує наш електричний кросовер», — сказав Майкл Коллеран, старший віце-президент філіалу Nissan USA та відділу маркетингу і продажів. «Ніссан Арія використовує наш десятилітній досвід з продажу мас-маркет електромобілів, унікально позиціонуючи Nissan та наших дилерів, щоб забезпечити як чудовий сімейний автомобіль, так і захопливу машину з погляду якості їзди».

Ariya має акумуляторну батарею ємністю 87 кВт·год, яка у базовій версії передає енергію на електродвигун потужністю 240 к.с. та 300 Нм крутного моменту. Nissan запевняє, що така машина зможе проїхати 500 км на одній повній зарядці за циклом WLTP.

Виконання Evolve+ і Premiere, обоє також передньопривідні, оснащуються однаковою трансмісією і повинні спокійно досягати 460-485 км запасу ходу, але остання версія доступна лише для клієнтів, які беруть участь у програмі бронювання – тобто це обмежена, дебютна, партія. Вона має 19-дюймові диски з алюмінієвого сплаву та унікальною обробкою, підсвічувані накладками на пороги з написом Premiere та шильдики Premiere. Вартість такої версії починається від 53 450 доларів США.

Для тих, хто хоче трохи більше потужності та ще пару ведучих коліс, повнопривідна Ariya Platinum+ e4ORCE наразі є єдиним варіантом. Така модифікація також має акумулятор ємністю 87 кВт/год, але силова установка при цьому буде з двома двигунами, яка видає 394 к.с. і 600 Нм крутного моменту. За оцінками Nissan, версія e4ORCE проїхати 426 км «на одній зарядці», тоді як ціни на неї в Сполучених Штатах починаються від 58 950 доларів.

Незабаром новинка добереться і європейських ринків, у тому числі українського. Коротко підсумовуючи переваги Nissan Ariya, можна зупинити увагу на таких пунктах:

  1. Це практичний сімейний кросовер, з великим багажником і просторим затишним салоном;
  2. Щодо салону, то тут реалізована революційна технологія «просвічування» ввімкнених сенсорних іконок через натуральне дерев’яне оздоблення – при вимкненні все гасне;
  3. Це високотехнологічний автомобіль з шикарним запасом ходу в 500 км та розгінною динамікою у 5.1 секунди (залежно від версії);
  4. Це красивий та витончений електрокар, на противагу дивним формам Subaru Solterra, шаблонному дизайну Tesla Model Y чи беземоційному антуражу Volkswagen ID4. Моделі Volvo C40 Recharge чи Polestar 2 – дорожчі, в той час як французькі розробки від Peugeot-Citroen не пропонують побідної дальності ходу та динамічних характеристик.

Додайте сюди японську надійність і попередньо виправлені усі недоліки, з якими вимогли стикнутись у Nissan Leaf (адже у виробника вже є досвід створення електрокарів), – і ви отримаєте електромобіль №1.

Галерея фото:

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!