Компанія Skoda офіційно представила оновлений Skoda Karoq. У рамках рестайлінгу кросоверу злегка переглянули зовнішність і значно покращили оснащення: у списку опцій, наприклад, з’явилася недоступна до цього матрична оптика, а цифрова панель приладів тепер є у всіх комплектаціях, включаючи базову.
Компактний кросовер Skoda Karoq виявився дуже успішним продуктом – за чотири роки з початку виробництва по всьому світу продано понад 500 тисяч таких машин. Сьогодні в лінійці Skoda кросовер Karoq посідає друге місце за популярністю після Octavia . Щоб інтерес до кросоверу не згасав, чеський автовиробник провів його рестайлінг – 30 листопада оновлена модель відзначила глобальну прем’єру.
Екстер’єр освіжили за рахунок нового оформлення передньої та задньої частин кузова. Замінено блок-фари, грати радіатора, задні ліхтарі та обидва бампери, всі сталеві штамповані частини залишилися колишніми. У блок-фар з’явилася сходинка знизу, ліхтарі стали вже, у бамперів зміниться форма. Використовується також новий задній спойлер та колісні диски з алмазним огранюванням (діаметр від 17 до 19 дюймів залежно від комплектації).
Завдяки аеродинамічним вставкам в дисках і спойлеру покращилася обтічна модель – коефіцієнт лобового опору становить 0,30, на 9% менше, ніж у дорестайлінгового кросовера.
У дорогих версіях фари відтепер виконані за технологією світлодіодної матриці.
Довжина, ширина та висота рестайлінгового Karoq становлять 4390, 1841 і 1624 мм відповідно, колісна база – 2638 мм у варіанта з переднім приводом або 2630 мм у 4×4. З розмірів змінилася лише довжина – +10 мм.
Аналогову комбінацію приладів повністю виключено з комплектації Skoda Karoq — тепер лише цифровий щиток діагоналлю 8 або 10,25 дюйма залежно від виконання. Також пропонуються чотири типи медіасистем з екраном від 6,5 до 9,2 дюйми.
Поборникам збереження навколишнього середовища адресовано принципово нову опцію – екопакет. При його замовленні оббивка сидінь повністю синтетична, тканина має волокна із перероблених ПЕТ-пляшок.
Крім стандартного варіанта, як і раніше, буде пропонуватися виконання Sportline , що відрізняється зовнішнім обважуванням а-ля спорт. Конфігурація Scout , яка передбачала сріблясту імітацію захисту днища в передньому та задньому бамперах, виключена з гами через низький попит.
Технічного боку модернізація не торкнулася. У Європі машина пропонуватиметься з бензиновими турбомоторами об’ємом 1,0 літра, 1,5 літра та 2,0 літра, потужність – 110 л.с., 150 л.с. або 190 л.с. Також в ЄС доступні два дизельні виконання з турбомоторами 2,0 літра – віддачею 116 або 150 к.с. Коробка передач – 6-ступінчаста МКПП або 7-ступінчастий преселективний робот DSG . Привід передній або повний.
Оновлений Karoq на європейському ринку з’явиться у продажу на початку 2022 року.
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Leave a Comment