Компанія Skoda офіційно представила оновлений Skoda Karoq. У рамках рестайлінгу кросоверу злегка переглянули зовнішність і значно покращили оснащення: у списку опцій, наприклад, з’явилася недоступна до цього матрична оптика, а цифрова панель приладів тепер є у всіх комплектаціях, включаючи базову.
Компактний кросовер Skoda Karoq виявився дуже успішним продуктом – за чотири роки з початку виробництва по всьому світу продано понад 500 тисяч таких машин. Сьогодні в лінійці Skoda кросовер Karoq посідає друге місце за популярністю після Octavia . Щоб інтерес до кросоверу не згасав, чеський автовиробник провів його рестайлінг – 30 листопада оновлена модель відзначила глобальну прем’єру.
Екстер’єр освіжили за рахунок нового оформлення передньої та задньої частин кузова. Замінено блок-фари, грати радіатора, задні ліхтарі та обидва бампери, всі сталеві штамповані частини залишилися колишніми. У блок-фар з’явилася сходинка знизу, ліхтарі стали вже, у бамперів зміниться форма. Використовується також новий задній спойлер та колісні диски з алмазним огранюванням (діаметр від 17 до 19 дюймів залежно від комплектації).
Завдяки аеродинамічним вставкам в дисках і спойлеру покращилася обтічна модель – коефіцієнт лобового опору становить 0,30, на 9% менше, ніж у дорестайлінгового кросовера.
У дорогих версіях фари відтепер виконані за технологією світлодіодної матриці.
Довжина, ширина та висота рестайлінгового Karoq становлять 4390, 1841 і 1624 мм відповідно, колісна база – 2638 мм у варіанта з переднім приводом або 2630 мм у 4×4. З розмірів змінилася лише довжина – +10 мм.
Аналогову комбінацію приладів повністю виключено з комплектації Skoda Karoq — тепер лише цифровий щиток діагоналлю 8 або 10,25 дюйма залежно від виконання. Також пропонуються чотири типи медіасистем з екраном від 6,5 до 9,2 дюйми.
Поборникам збереження навколишнього середовища адресовано принципово нову опцію – екопакет. При його замовленні оббивка сидінь повністю синтетична, тканина має волокна із перероблених ПЕТ-пляшок.
Крім стандартного варіанта, як і раніше, буде пропонуватися виконання Sportline , що відрізняється зовнішнім обважуванням а-ля спорт. Конфігурація Scout , яка передбачала сріблясту імітацію захисту днища в передньому та задньому бамперах, виключена з гами через низький попит.
Технічного боку модернізація не торкнулася. У Європі машина пропонуватиметься з бензиновими турбомоторами об’ємом 1,0 літра, 1,5 літра та 2,0 літра, потужність – 110 л.с., 150 л.с. або 190 л.с. Також в ЄС доступні два дизельні виконання з турбомоторами 2,0 літра – віддачею 116 або 150 к.с. Коробка передач – 6-ступінчаста МКПП або 7-ступінчастий преселективний робот DSG . Привід передній або повний.
Оновлений Karoq на європейському ринку з’явиться у продажу на початку 2022 року.